Webshop maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwindev

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2013
Hallo,

Ik sta op het punt om te beginnen met affiliate marketing na veel lezen en proberen.
Vanmiddag ga ik hosting + een domein kopen ben er al over uit dat ik partner van bol wil gaan worden en
wat ik precies wil gaan verkopen.

Maar hoe kan ik dit het beste / gratis maken ?

wat bevelen jullie mij aan ?

Wordpress - goed voor kleine webshop
Joomla - Als je gehackt wil worden ??
Magento - is beste volgens velen maar moeilijk

Nou heb ik wel een aantal websites gemaakt in html en css maar verder heb ik wel eens een wordpress website geinstalleerd een paar kleine dingetjes veranderd maar kan niet zo wat aanpassen.

Wat bevelen jullie mij aan en wat zijn de voor en nadelen ?

Wordpress kan, zijn veel plugins, maar lijkt me niet praktisch. Zoals je zei, Joomla wordt veel gehackt.

Ik dat je of Magento kan proberen, hier is een handleiding, of osCommerce, hier is een handleiding (PDF-je)

Waarom niet Drupal Commerce proberen? Erg veel modules om uit te breiden en het wordt continu ontwikkelt. Eventueel kan ik je hier wat advies in geven, mocht je voor Drupal Commerce kiezen.

@Max bedankt voor de duidelijke handleiding ! Heb direct zijn E-book maar even opgevraagd kan ik er vanavond even eens doorheen.

Blij dat ik ook direct bij het goede bedrijf me geregisteerd heb (VERSIO)

@Milenko

Nog niet eens over nagedacht ! Bedankt voor de tip maar zou je het iets specifieker kunnen onderbouwen waarom ik zou kiezen voor Drupal ?

Ik heb weinig ervaring als het gaat om cms systemen helaas..

Hallo Erwin,

Er zijn zoals je weet vele verschillende Webshop pakketten die je kan gebruiken.
Elk van deze pakketten heeft een aparte set aan voordelen en nadelen.
Magento is een webshop waar je veel mee kan, het nadeel is dat het behoorlijk zwaar is voor je hosting.
Tevens kan dit ook traag worden voor de klant, wat je mogelijk conversie kost.

Waar ik vooral gecharmeerd van ben is: Prestashop.

Waar je vooral aan moet denk is: Wat ga ik met de webshop verkopen (Denk aan downloads, etc.)
Wat zijn de eisen die ik aan een webshop stel, of wat wil ik absoluut niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan