Webshop - Printbedrijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevesh

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik heb een bedrijf, waar ik een printer heb staan die naadloos kan printen tot 150cm en daarna komt er elke 150cm een naad in. waardoor de grootte eigenlijk oneindig is.
Nu ben ik wat op internet aan het rond kijken, en er is veel concurrentie op deze markt. In veel van deze gevallen (lees vrijwel altijd) ben ik euro's tot soms enkele tientallen
euro's goedkoper. Zij hebben echter wél een mooie en vrij makkelijke webshop waar het e.e.a. te bestellen valt. Als je kijkt naar www.Vistaprint.nl of www.PosterXXL.nl hebben
beide een mooie shop, werkt goed. Alleen zijn duurder als dat ik ben.

Ik zou dus graag ook zo'n webshop willen waar het makkelijk en overzichtelijk (evt. zelf fotos uploaden en bewerken zoals bij vistaprint) Mijn huidige website is met Joomla 2.5 samengesteld.
En ik zou het dus wel fijn vinden als ik het hier op kan installeren.

Weet iemand of VirtueMart hier geschikt voor is? of moet ik denken aan een hele andere applicatie?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Steve

Probeer eens even een website bij http://www.wix.com/ dit is volledig gratis om te proberen.
Ik weet wel dat je er een webshop op kan maken maar niet hoe uitgebreid deze is.

Veel geluk !

Jerr

Jerr,

Bedankt voor je reactie, het is alleen zo dat de website alleen al klaar is, en dat dit een idee is wat later toegevoegd is. Vandaar dat ik dus zoek naar een plugin oid.

Alvast bedankt!
steve

Als je website in Joomla 2.5 is gebouwd is Virtuemart ideaal voor een webshop. Het is gratis en het werkt geweldig. Dus om een kort antwoord te geven op je vraag 'Weet iemand of Virtuemart hier geschikt voor is'; ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan