Webshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spunq

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Heui,

Ik wil graag een webshop (leren) bouwen. Maar die standaard e-commerce programma's kom ik niet echt uit :eek: .
Wat ik zoek is gewoon iets zonder database of inlogsysteem.
Gewoon bij het product klikken op 'in winkelwagen' en dat het daar dan komt en de prijs geeft, verwijderen, aantal etc. gewoon die standaard dingen.
:)
Zijn dat makkelijke scriptjes, waar kan ik die krijgen en waar kan ik leren om het te maken? :confused:

thx :thumb:

Wat heb je aan een webshop zonder database en login?

Als je de bestellingen niet reguleert via een gebruiker heb je een probleem wanneer spambots bestellingen gaan doen...

Wil je ook daadwerkelijk dat mensen een bestellingen kunnen plaatsen of wil je alleen een lijstje genereren met de kosten die het gaan worden?

Spambots had ik niet aan gedacht, maar met login enzo gaat mijzelf nooit lukken ik wil er best voor betalen maar het is ook niet de bedoeling om honderden euro's eraan uit te geven.

wat ik in gedachte had was gewoon dat ik een mailtje krijg met de gegevens van de klant , de bestelling en de verzendwijze enz. dus wel dat ze echt bestellingen kunnen plaatsen.

@ Silvie; ik heb de probeerversie geprobeerd maar ik zoek het toch net iets uitgebreider :rolleyes:

Oscommerce, een hele goede !
www.oscommerce.com

Op verschillende klanten toegepast, waren er zeer te vreden over!

Systeem is makkelijk te installeren, aan te passen en te beheren naar eigen wens!

Wil je echt leren PHPén??

Koop een boek (PHP / MYSQL voor Dummy's of natuurlijk de PHP Bible :) )
of kijk op de bekende php sites (phpfreakz, phphulp, webfanaat)

Success!

Laatst bewerkt:
He, bedankt voor je reactie. Toch lijkt dat oscommerse gedoe me vrij moeilijk.
Ik heb even op je website gekeken en het lijkt erop dat jij het wel snapt ;)

Wat kost het als ik jou een site geef met alle producten enzo er op waar jij dan de webshop inbouwt :) . Dat zou me namelijk een hoop tijd schelen

ik hoor het wel :)

gewoon joomla en virtuemart gaan draaien, mooi en gratis.
en ze hebben ook een compleet pakket, met de shop al standaard geinstalled

de virtuemarkt site: LINK

demo van zo'n site: LINK

Als je hulp nodig bent, ik kan deze onderdelen voor u installeren. :thumb:

Heb zelf ook deze scripts als webshops gedraaid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan