WebShopKeeper

Status
Niet open voor verdere reacties.

e-mail-user

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Er is veel op dit forum, heel veel.
Toen ik zocht op: "WebShopKeeper" vond het ding 3 posts, wel jammer dat de ts (terecht!) werd verbannen.
Maar nu: zijn er op dit forum (of een ander) mensen die met WebShopKeeper werken?
En misschien staat deze draad ook wel op de verkeerde plaats, maar daar weet de mod wel raad. :love:

En wie of wat is webshopkeeper?
Een software? Een homepage? Een forum?

Bedankt voor de primeur!
Ik meende dat al dit soort programmaatjes wel bekend waren - nee dus.
WebShop Keeper is hoofdzakelijk een script voor een winkelcatalogus en de orderafhandeling; wanneer je meer wilt weten zie: KNIP
Mijn overwegingen om voor dit script te kiezen zijn:
- Goedkoop: € 100,00 eenmalig levenslang gebruik per site;
- Gemaakt met php, mysql en html, derhalve voor mij begrijpelijke zaken;
- Open, goede toegankelijkheid van de verschillende samenstellende delen en derhalve aanpasbaar voor iemand met enige kennis van zaken;
- Enige mate van continuiteit doordat er een ontwikkelteam achter zit; en ook enige supprt levert;
- Geintegreerd met iDEAL als betaalmiddel - via Mollie en dat werkt goed.
- Templates voor de front-end aanpasbaar naar believen, database en andere gegevens elementen zijn middels parameters bereikbaar.

Ik kwam tot deze oplossing omdat ik de ontoegankelijk brei van VirtueMart spuug en spuug zat was; en ook al omdat het betreffende forum niet uitblinkt in snelle en adequate beantwoording van vragen. Ik kreeg sterk de indruk dat er wel mensen zijn die weten hoe het werkt maar die (veel) geld willen verdienen aan het "helpen" van anderen; niet echt de "open source" gedachte.
Ik hecht eraan te benadrukken dat dit een puur persoonlijke opvatting is - niet iedereen zal het gestelde met mij eens zijn. Maar ja, we leven in een (redelijk) vrij land.

Ik neem aan dat dit een antwoord is op je vraag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn voor je, maar hier gaat een slot op. Ik en kennelijk meerdere snappen niet het nut en doel van deze topic. Zomaar 100 euro ergens voor betalen, zodat je levenslang er gebruik van kan maken. Kom op zeg.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Nee, is geen antwoord op mijn vraag, maar het maakt de keuze van verplaatsen makkelijker.
Echter, je topic is reeds gesloten, dus laat ik het maar zo.
En voor de volledigheid de link ook maar verwijderd.

Toch bedankt voor de reaktie.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan