webshots foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

atalanta

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2003
Berichten
31
Hi allemaal,

Ik heb een aantal mooie foto's gedownload bij Webshots.com. Helaas zijn deze foto's alleen te openen met de Webshop launcher of te gebruiken als wallpaper en screensaver.
Ik wil deze foto's ook voor andere doeleinden gebruiken,
maar geen enkel programma weet raad met deze prenten. Ze hebben de extensie: WB1.
Nergens kan ik iets vinden om ze om te zetten naar b.v. JPG. Weet iemand raad? B.v.d.
Groetjes,Atalanta.
 
heb je al geprobeerd een kopie te maken van zo'n foto en die kopie te renamen naar 'foto'.jpg?
 
Wat je kan doen is een screenhot maken van je wallpaper. Converteren naar JPG heb ik ook eens geprobeerd maar zonder succes :\
 
Bedankt voor de reacties.
Het bestand copieren en renamen lukt niet.
Hoe maak ik een screenshot van mijn wallpaper ??
Groetjes.
 
Dan moet je even naar een grafisch programma gaan, en dan op "plakken" drukken of Ctrl V)
 
Wanneer je het programma Snagit of ACDsee hebt, kun je eenvoudig een screenshot maken van je desktop. Wel natuurlijk eerst je pictogrammen verbergen ;)

Groeten Neleke
 
Bedankt jongens (en /of meisjes)

Het probleem is opgelost.
1. screenshot gemaakt inWordpad
2. gesaved als RTF document
3. geconverteerd naar JPG met abct2img.
4. Klaar!!!!

Ik zat al weken te *****n om dit voor elkaar te krijgen,
en met een vraag hier is het opgelost.Nogmaals dank en groeten,Atalanta.
 
Foto's van Webshot worden niet geinstalleerd

De foto's worden wel gedownload en worden normaliter automatisch door webshot geïnstalleerd naar de Photo Manager.
Echter gedurende de installatie krijg ik de boodschap: Failed to create a directory for album "..." vanwege de error: "De toegang is geweigerd".

Heeft iemand een oplossing voor deze situatie?
Met vriendelijke groet,
Bert
 
Welkom bij Helpmij.nl

gcs1933 zei:
De foto's worden wel gedownload en worden normaliter automatisch door webshot geïnstalleerd naar de Photo Manager.
Echter gedurende de installatie krijg ik de boodschap: Failed to create a directory for album "..." vanwege de error: "De toegang is geweigerd".

Heeft iemand een oplossing voor deze situatie?
Met vriendelijke groet,
Bert

Je kan beter niet meeliften op een 'oude' vraag maar zelf een nieuwe plaatsen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan