Webshots importeren van D naar C

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Hallo,

wie kent het program Webshots goed. Ik gebruik dit program al jaren maar zit nog steeds te klungelen bij het importeren van de foto's.

Stel hij draait op C. en de data staat op D hoe krijg ik die dan daarheen. Het moet goed gebeuren anders lukt het niet. Hopelijk weet iemand raad.........:(

Laatst bewerkt:
Het programma ken ik niet, maar met een titel als "w" heb je kans dat mensen het niet eens lezen.

Die site ken ik wel maar daar kom ik helaas niet uit, drama...........

Zal het beter proberen uit te leggen. In al die jaren dat ik Webshots gebruik heb je een data aan foto's van Webshots. Omdat mijn pc een x is geformatteerd heb ik alles naar de D schijf gekopieerd.

Nu moet die data terug maar dat lukt niet.

Hoezo niet dan? Waar gaat het mis? Ik formatteer ook en Webshots werkt(e altijd) prima.

Je begrijpt het echt niet he? Die foto's heb je toch gedownload al die maanden??? Die worden opgeslagen in een DATA bestand. Die staan bij mij in D maar moeten naar C anders werkt ie niet. Ik moet dus importeren maar hoe??

Is het niet zo dat je het programma moet vertellen waar die plaatjes staan?

Er zit meestal een optie in dit soort programma's om naar de map met data te browsen.

Precies en dat kan ik niet vinden, soms ook erg lastig

Ik weet niet hoe het met de nieuwe webshots is maar ik kopieer de map met collecties gewoon.

Webshots\Data\album-10000
t/m
Webshots\Data\album-10055

Kun je me misschien vertellen hoe, ik krijg er een punthoofd van........

Ik heb Webshots ATM niet geïnstalleerd staan maar zo werkte het bij mij altijd.

Maak een foto album on line aan, kopieer de foto's daarheen en importeer ze later weer

Volgens mij moet dit anders hoor.........heb jij ervaring met Webshots, zijn geen gewone foto's he maar wallpapers foto's

Geplaatst door PJnijm
Volgens mij moet dit anders hoor.........heb jij ervaring met Webshots, zijn geen gewone foto's he maar wallpapers foto's

Hoezo? Je kunt ze uploaden in een album zoals BS zegt.

hmm. Ik heb dit prog jaren geleden gebruikt. Bij een backup zette ik zijn collections altijd op een cd. en als ik dan geformateerd had dan dubbel klikte ik gewoon op alle .wbz files en ze werden dan automatisch geimporteerd.
Ik hoop dat het nog zo simpel werkt. Het prog webshots gebruik ik niet meer maar ik haal nog wel de achtergrondjes van hun site en zet ze om naar jpg met xnview.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan