website aanmelden bij Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

with1

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2002
Wie kan mij helpen hoe je het beste een website kan aanmelden bij Google.
Ik ben bezig met een nieuwe website (www.keelaoutdoors.nl), er staan nu een voorlopige pagina op. Maar die pagina wil ik wel alvast aanmelden bij Google. Het is belangrijk dat mensen nu ook komen te weten dat deze Schotse outdoorkleding nu ook in Nederland te koop is.
Ik werk met de software WEB Pro Extended Edition, en die stuurt bij publicatie metatags mee, ook kan je een omschrijving meesturen. Als ik op de website kijk bij "bron" staan al die gegevens er keurig in.
De belangrijkste metatag is "Keela" en ik ben al twee weken bezig om de site aan te melden bij Google.
Ik hoorde onlangs dat je het beste dagelijks kan aanmelden bij Google in het begin en dat je de belangrijkste metatag wel 300 keer moet invoeren.
Voor dat ik dit ga doen wil ik graag wat support hebben van jullie. Goeie tips zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt !
Reggy

Nou zo vaak Keela erneer zetten is wel overdreven, hoor, je moet er meer steekwoorden neerzetten, zoals b.v. schotse kleding en zo weet je er vast nog wel meer.
Dan maak je meer kans denk ik, ik heb er bij mij wel 12 verschillende staan en hij stond na 2 dgn al bij Google.

Succes

Bedankt, vooral die info van megabit was erg duidelijk, dus dat ben ik gaan doen.
Reggy

Dat schiet natuurlijk niet op, om één pagina aan te melden, tenzij.......
je er ook een verhaaltje opzet.
- welk produkt
- voor wat
- funktie
etc.

Maak een verhaaltje waarin de zoekwoorden, welke je verwacht dat een zoeker invoert in Google, vookomen.

Google zoekt woorden in een pagina, en minder in metatags.
Ook de titel is belangrijk.
Iedere pagina voorzien van een titel welke overeenkomt met de inhoud verhoogt de ranking.

En de ene keer zie je je site al na 3 dagen, de andere keer na een paar weken in Google verschijnen.

Kijk hoe andere sites op basis van zoekwoorden tevoorschijn komen.
Let op titel en zoekwoorden, welke vet zijn.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan