website aanpassen aan browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sunshine75

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2014
Ik wil graag als iemand in chrome, firefox oid. de pagina verkleind, dat de website zich automatisch aanpast. Heeft iemand voor mij een code hiervan. Of heeft iemand een idee hoe je dit in kan stellen?

Dat doe je niet met een enkele code of een instelling, maar dat is wel iets waar je bij het designen rekening mee moet houden, en niet achteraf.

Google eens op 'Responsive design' of 'Adaptive design'

Wel. Miss niet perfect, maar je kunt wel wat doen. Als je een .css pagina gebruikt ten minste.
Ik gebruik zelf voor elke resolutie de volgende regels:
Code:
/*--------------------------900px---------------------------------*/
@media only screen and (min-width: 769px) and (max-width:900px),  only screen and (min-device-width: 769px) and (max-device-width:900px)

/*--------------------------768px---------------------------------*/
@media only screen and (min-width: 481px) and (max-width:768px), only screen and (min-device-width: 481px) and (max-device-width:768px)

/*--------------------------480px---------------------------------*/
@media only screen and (min-width: 320px) and (max-width: 480px), only screen and (min-device-width : 320px) and (max-device-width : 480px)

Na zo'n "media query" zet je de benodigde aangepaste parameters. Die overrulen dan de voorgaande parameters.
http://www.smashingmagazine.com/201...s-to-create-a-mobile-version-of-your-website/
Zoek anders een verder op "media queries"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan