website anders in firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikbraaf

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Het begtreft (nogmaals) www.ongediertevrij.nu.
In IE en Chrome werkt ie prima, in Firefox wijkt de homepage af; daar wordt "contact" niet in andere kleur/als link weergegeven. Ga ik echter in het menu naar een achterliggende pagina en vandaar naar "Home" dan komt de goede page tevoorschijn.
Rara?

Ja, merkwaardig, ik zie ook geen enkel verschil tussen Firefox en andere browsers; ook niet bij direct beginnen op de homepage:

ff-link.png

Kan ook nergens ontdekken waarom Firefox zou afwijken.
Welke andere kleur zie je in FF? Of kan je een screenshotje maken en hier droppen?

Met vriendelijke groet,
CSShunter
________
PS: Wat me opvalt aan de site is dat er steeds over "wij" wordt gesproken, maar dat er geen enkele vorm van bedrijfsinformatie te vinden is. Hoe heet het bedrijf? Waar is het gevestigd? Zijn er 20 mensen dag in dag uit op pad, of is het een eenmansbedrijf? Wordt service verleend in heel Nederland, of in een beperkt gebied rond de vestigingsplaats? Als ik in Groningen, Maastricht, Goes of Texel woon, loont het dan de moeite om het 06-nummer te bellen? Er wordt gesproken over "professioneel", waaruit blijkt dat? (bv. opleiding, diploma's, x jaar ervaring, e.d.). Er wordt gesproken over "onze methode" ("past vanzelfsprekend in HACCP-systemen"), maar dat wordt niet uitgelegd. Levert het bedrijf behalve diensten ook artikelen? Ook op de pagina Contact is niets te vinden: alleen een email-formulier.
Vermelding van dit soort dingen op de homepage zou het aantal klanten wel eens kunnen doen toenemen! :) (en ook de vindbaarheid door Google)

Schaamrood op m'n kaken....

Beperkte info om voor mij mauverende redenen, die ik nu liever niet bekend maak.

Sorry voor het ongemak,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan