Website beginnen met muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

jean42

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Beste

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn website als ik die open begint met muziek of dat er muziek wordt afgespeeld zolang ik op die site aan het kijken ben?

mvg

Jean

Ik weet niet of je nog hier is kijkt,
maar ik zou dat afraden,

ten eerste, de persoon moet een muziek bestand downloaden, anders kan het natuurlijk niet geluisterd worden, en dat kost ook aardig wat bandwidth.

ook moet het als het goed is in frames ( als je niet wilt dat de muziek word gestopt tijdens het surfen.)

Ik weet niet of je nog hier is kijkt,
maar ik zou dat afraden,

ten eerste, de persoon moet een muziek bestand downloaden, anders kan het natuurlijk niet geluisterd worden, en dat kost ook aardig wat bandwidth.

ook moet het als het goed is in frames ( als je niet wilt dat de muziek word gestopt tijdens het surfen.)

De info die jij verschaft is niet geheel juist,muziek op een beginpagina hoef je niet te "Downloaden"!Probeer het eens uit!

Hoe wil je muziek luisteren, waarvan je de data nog niet heb?

'Buffering" ?

Plus dat veel mensen muziek '' vervelend '' vinden, vooral als ze moeite moeten doen om het uit te schakelen.
Maar als je het goed gebruikt, kan het juist je site verbeteren.

Mp3 in de map zetten waar ook je website staat.
Ik heb zelf een website waarin de linkerkant van de website altijd in beeld is.
Zorg dat daar de mp3 toevoegd.
Via eigenschappen pagina achtergrond muziek. Spreekt voor zich. Je kunt een optie invullen hoevaaak de muziek moet afspelen.
Uploaden en draaien maar.

Anytime

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan