website benoemen in google

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
112
Hallo,
Ik ben bezig een website te bouwen en heb reeds wat grupload naar die site, alleen als ik deze wil zoeken in google geeft google NAAMLOOS BESTAND aan, wel staat de URL er keurig onder. Hoe krijg ik de naam van mijn site in google ipv Naamloos bestand ?
Ik werk met Dreamweaver
 
Dank voor reactie. Toen ik hem uploade niet, nu heb ik dit wel gedaan en opnieuw de index.html geupload. Gisteren gedaan.
 
Dank voor reactie. Toen ik hem uploade niet, nu heb ik dit wel gedaan en opnieuw de index.html geupload. Gisteren gedaan.

Ik denk dat het dan nog wel enkele dagen gaat duren, wacht eens een week, bekijk dan het resultaat.
 
Dank voor het compliment, maar weet je ook hoe ik verschillende gelijkwaardige pagina's kan verwijderen van het net?
 
Laatst bewerkt:
Het werkt 100%, dat is 1 ding zeker!

Jammer maar nu is mijn Allwebmenuscript verdwenen. Ik had een menu wat na het opnieuw linken en uploaden verdwenen is ? Ik weet echt niet hoe dit terug moet halen. In de code staat nog wel deze code:
!-- DO NOT MOVE! The following AllWebMenus linking code section must always be placed right AFTER the BODY tag-->
<!-- ******** BEGIN ALLWEBMENUS CODE FOR menu ******** -->
<script type="text/javascript">var MenuLinkedBy="AllWebMenus [4]",awmMenuName="menu",awmBN="732";awmAltUrl="";</script><script charset="UTF-8" src="menu.js" type="text/javascript"></script><script type="text/javascript">awmBuildMenu();</script>
<!-- ******** END ALLWEBMENUS CODE FOR menu ******** -->

Wie kan mij helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan