Website beschrijving veranderd maar niet in Google!

• Onderwerp starter Onderwerp starter 0181
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

0181

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2014
Hallo,

Daar heb je hem weer met een vraag over Google XD

Ik heb een website gemaakt maar heb daar een beschrijving ingevoegd maar heb deze nou al een tijdje geleden veranderd en geupload naar me server maar Google blijft de oude website beschrijving tonen wat ik heel irritant vindt!

Wat is hier ongeveer het termijn voor dat dit aangepast word? Want als ik een nieuwe website maak staat die wel zo in Google met een website beschrijving, alleen wanneer ik hem aanpast duurt het eeuwen?

Meld je site aan bij Google webmaster tools. Als je de site hebt toegevoegd, ga je als volgt te werk:

- Open de betreffende site
- Kies links voor 'Crawlen'
- Kies 'Fetchen als Google'
- Vul de URL in van de site (of laat dit leeg om de root van je site te kiezen).
- Klik op 'ophalen'
- Wacht totdat in de lijst onderaan de knop 'Indienen bij index' verschijnt (paar keer refreshen). Klik op die knop
- Kies 'Deze URL en de bijbehorende rechtstreekse links crawlen'
- Klik op 'OK'

Binnen 24 uur is de beschrijving dan ook bij Google bijgewerkt.

Okey super nu net gedaan dus ff afwachten hou je op de hoogte

Bugs in de html? De nieuwste google engin (eind vorig jaar) is agressief en slaat buggie pagina's/websites over.

Nee HTML is helemaal schoon! Me website staat wel geindexeerd maar de beschrijving past zich niet aan

Je kunt in Google webmaster tools ook een sitemap.xml bestand opgeven die op je website staat. Er zijn online diverse generators.

Ja klopt ik heb me website allang aangemeld bij Webmaster en dat is allemaal goed! 16 pagina's en er zijn er nu 15 geïndexeerd.... En wat DJJochem heeft gezegd met fletchen als Google heb ik ook gedaan dat is ook allemaal goed!

Maar het is nu onderhand 24 uur geleden dat ik heb geflechted maar de beschrijving blijft als voorheen! Heb ook al me website opnieuw geupload naar me server! Maar dat brengt ook geen verandering mee

(alleen een aantal oude pagina's vindt die nog maar deze weergeef ik elke keer als gecorrigeerd dus dat is ook goed)

Laatst bewerkt:
Maar denk wel dat het langer duurt dan 24 uur? Want de website naam was eerst bijvoorbeeld 123 en is nu 12 maar daar staat ook nog 123 dus denk dat het langer duurt?

Post de <head> van je pagina eens??

Kan het zijn dat er misschien nog oude data in jouw browsercache staat, die niet ververst wordt??

Code:
<title>mijn website</title>
		<meta charset="utf-8" />
		<!--[if IE]><meta http-equiv="ImageToolbar" content="False" /><![endif]-->
		<meta name="description" content="mijn beschrijving" />
		<meta name="keywords" content="mijn trefwoorden" />

en zo verder met author etc

Laatst bewerkt:
Dus wat er in je meta description staat wordt dus niet ververst in de resultaten van Google??

Offtopic: Zet je code even tussen code tags! ;)

En als ik de website opnieuw upload blijft ook de oude beschrijving erin staan als ik de code bekijk -_-"

Kijk eens of je de cache van je browser kunt leegmaken, en probeer het dan opnieuw.

Ik heb hem nu is aangepast in een andere HTML editor als ik nu de code bekijk is die wel aangepast....... dus nu opnieuw geflechted dus ff afwachten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan