website blokkeren IE10 W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Berichten
327
Hallo,
Ik wil graag een website blokkeren in IE 10.
Ik heb al gekeken met google maar daar kom ik alleen maar oplossingen tegen voor lagere
versies van IE. Ik heb deze geprobeerd maar IE 10 heeft toch een andere benadering voor wat
betreft het blokkeren van een website.
Met name ben ik bezig geweest met Internetopties/beveiliging en dan het rode rondje deze staat op Hoog.
Ik kan daar invullen bij Website welke ik wil blokkeren, maar als ik daar de URL invul en IE weer opnieuw opstart dan
kan ik nog steeds op die website komen.

Iemand een idee?
 
Ok, ja kan natuurlijk zoals de jean al schreef een website in je hosts. re-directen naar 127.0.0.0, maar dat is officieel nooit de bedoeling geweest, & bovendien, uiteindelijk, erg omslachtig.

Je kan wel het domein toevoegen aan de Websites met beperkte toegang, via Internetopties, tabblad Beveiliging, in de vorm van: *.domeinnaam.uitgang (bv. *.comoso.com). Daarna je browser herstarten mocht je het daar vanuit doen.
Via tabblad Privacy kan je op dezelfde manier pop-up's blokkeren.

Je kan ook SpywareBlaster installeren:

http://www.brightfort.com/sbdownload_free.html

Gratis, doneren mag. Eens in de twee weken handmatig updaten & alle gebruikers enable'n voor de gratis versie.

Zijn er nog methoden om dat via Groepsbeleid af te dwingen (vanaf Windows Professional-versies) &/of het Register (Alle Windows-versies).
 
om in hostsman een site toe te voegen duurt +/- 5 seconden, is dit omslachtig ? :shocked:
 
Ok, ik heb je link vooraf gecontroleerd:
om in hostsman een site toe te voegen duurt +/- 5 seconden, is dit omslachtig ? :shocked:
Dat maakt dus niet uit. Want als je op die manier je hosts. gebruikt, heb je er op zeker moment geen controle meer over, omdat malware van hetzelfde principe gebruik maakt.

Er zijn kant&klare, bonafide, hosts.-files te downloaden, prima in orde op het moment van uitgifte, maar als je het niet bijhoudt, dan ben je evengoed in den aap gelogeerd.

Het kan, maar hosts. is er nooit voor bedoeld. Hoeveel entry's heb je in je hosts. ondertussen?
 
Bedankt voor de snelle reacties,

Ik vindt het een beetje omslachtig om toeters en bellen te moeten instaleren om een www.adres.com te blokkeren.
Er zal toch wel een andere oplossing zijn.
Je kan natuurlijk van alles instaleren maar daar wordt je pc alleen maar trager van.
En ik ben voorzichtig geworden om daar aan te beginnen want dat heeft me al 2x een nieuwe installatie gekost van W7

Heeft iemand een andere idee?
 
vul toch gewoon die website in in je hostfile, niks te installeren en klaar in een paar seconden, wat is dan het probleem ?
Op de tijd die je hier al spendeerde in dit topic kon je reeds het halve internet blokkeren ! :D
 
Ik heb HostsMan geïnstalleerd, maar heeft u enig uitleg hoe ik daarin een website kan blokkeren want ik kom er niet uit.
 
open hostsman, klik dan op hosts ==> open with notepad ==> en tik in de lijst 127.0.0.1 gevolgd door de te blokkeren site zonder www ( bvb google.com )
klaar is kees !
 
Perfect de jean.

De site wordt nu geblokkeerd. :thumb:

De link die eerder plaatste naar HostsMan (Download) werkte hier niet.
Via google kwam ik terecht bij cnet/download.com maar daar werden wederom dingen geïnstalleerd die ik niet wilde hebben.
Ik heb er speciaal op gelet, wat ik altijd doe, vinkjes verwijderen van derden. Maar toch is het zonder mijn toestemming gebeurt dat er
dingen op je pc worden geïnstalleerd die je niet hebben wil.

Zo zie je dus dat voorheen de vertrouwde websites dus ook niet meer te vertrouwen zijn als je software nodig hebt.

Bedankt voor je support. :thumb:
 
internet restricties ie 10

Beste

Host file aanpassen is geen optie in mijn situatie.
18 client computers zijn gekoppeld aan meerdere servers.
Lokaal kon ik t.e.m Internet explorer 9 GroupPolicy aanpassen :
mmc - groepsbeleidsobjecteditor - lokaal computer - gebruikersconfiguratie - Windows instellingen - Internet Explorer-onderhoud - Beveiliging
en kiezen voor beveiligingszones en inhoudsrestricties.

Ie 10 is deze optie verdwenen.
Alternatief die wordt voorgesteld in ie10 is : internet opties - inhoud - ouderlijk toezicht
Deze optie het ik niet bij aanloggen op server.

Kan iemand mij verder helpen?

Mvg
 
Beste,

Heb ik nu wel gedaan maar dit is niet de oplossing voor in de toekomst.
Microsoft zal toch wel een alternatief hebben voor dit 'Ouderlijk toezicht' of 'Content Advisor'

Mvg.
 
@Frederiek: Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

Gaarne zelf een topic openen voor je vraag. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn/haar vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.

Uit de huisregels waar je mee akkoord gegaan bent:
•'Breek niet in' in andermans vraag, heeft u een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Succes en dit topic wordt nu voorzien van een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan