website builder

Status
Niet open voor verdere reacties.

mel gibson

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
hoi, weet iemand software om een website te maken. Een zeer gemakkelijk te gebruiken en te beheren.

Heel leuk al die tips maar misschien is het verstandig om eerst te vragen hoe de kennis is gesteld met TS.

Dus hierbij de vraag mel gibson hoeveel ervaring heb je hierin?

Ikzelf ben begonnen met een wysiwyg om websites mee te bouwen, zo heb ik ook geleerd hoe je met html moet omgaan etc.
nu maak ik websites voor bedrijven :D

misschien zal je eens kunnen kijken naar http://www.kompozer.net/
het is geen top spul, maar hiermee leer je wel de basis van een website maken.
Als je dit programma onder de knie hebt en weet hoe je een beetje html kunt schrijven dan ben je al aardig op weg.

en dan moet je nog weten hoe je een website op het internet kan krijgen en al dat gedoe. *zucht* good o'l times :D
Als je dat allemaal een beetje door hebt dan zal je eens kunnen kijken wat je allemaal met wordpress kan doen.
kan leuk spul zijn voor een beginner.. Maar ook ontzettend moeilijk. Weet waar je aan begint.. hehe :D

ik hoop dat je hier iets mee kunt :thumb:

Laatst bewerkt:
Voor Wordpress heb je weinig kennis nodig.
Ik heb iemand die totaal geen verstand heeft van iets op pc/html zaken, WP uitgelegd via de telefoon. Oké, dat is niet helemaal handig/ideaal maar het kon niet anders, want ze woont ver weg. Maar het is me wel gelukt.
Ze kan wat ze wil en daar gaat het toch om.
Moet ik erbij zeggen dat ik haar website gemaakt heb, maar ze wil het zelf onderhouden. Prima toch?

Als je geen kennis hebt, dan kan je eerst met de online WP versie aan de gang, kan je kijken hoe het werkt. Het is eenvoudig, gebruiksvriendelijk en je kan kiezen uit 1000den gratis thema's. Je hoeft dus zelf niets te bouwen. Wat wil je nog meer voor iemand zonder kennis? Kompozer? Lijkt me niet!

Hoi,
IK geef Femke 100 % gelijk, er zijn zelf tig hosting providers die via een auto installer wp aanbieden, je kan zo aan de slag, en wp heeft een hele goede support, wat wil je nog meer?
Greetz

off-topic:

Hoi,
who let the dogs out?
devil.gif

Ikke! :p

Hoi,
IK geef Femke 100 % gelijk, er zijn zelf tig hosting providers die via een auto installer wp aanbieden, je kan zo aan de slag, en wp heeft een hele goede support, wat wil je nog meer?
Greetz

ja ok maar niet iedereen heeft daar kennis in.
sommige mensen weten niet eens wat een hosting provider is!
En als je het uitlegt dan zie je ze soms nog op hun hoofd krabben :P

Weet je, alles is te leren. Alleen moet je niet gelijk beginnen met het moeilijke. WP daar en tegen is gewoon heel makkelijk!
Dat mensen vaak niet weten wat een hosting is, ik denk dat dat er niet eens toe doet.

Diegene waar ik de website voor gemaakt heb en zij zelf na uitleg deze onderhoudt en veranderd indien nodig, terwijl ze amper iets weet, zegt voldoende toch.

Mensen die met Windows werken weten vaak niet eens welke browser ze gebruiken, laat staan wat een browser is. Maar ze werken er wel mee! ;)
(en ja, dit is echt waar.....getuige mijn man. Op zijn werk met Windows, thuis gelukkig met Linux. Dat heeft hij ook kunnen leren ;) terwijl hij een digibeet is. )

Hoi,
@Mega byter, zelfs als leek, ergens zal de leek toch moeten weten wat hosting is want hoe krijg de leek zijn/haar website online? Ik kan alleen Femke nogmaals gelijk geven.
En sorry http://www.kompozer.net/ , dan kan je als beginner beter in uw broek ******en.
Ik zelf verdien niets met websites te maken,dit is gewoon een leuk tussendoortje als ik niets beter te doen heb, gratis en vrijwillig, maar ik wil wel altijd wel iemand op weg helpen , als jij nu websites ontwerpt voor bedrijven, dan zou ik vrij snel moderiseren , en eventjes nadenken want ieder bedrijf wil tegenwoordig cms (Content Management System)
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken , maar denk eventjes na, wat jij kan, Femke kan het 20 keer beter en ik kan het 5 keer beter. Sorry , na al de jaren neem ik geen blad meer voor de mond

Verplaatst Software > Overige Software naar Websites maken > Algemene vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan