Ehm, tja, het Grote Nut van deze startpagina ontgaat mij nog steeds een beetje, als ik heel eerlijk ben.
- Als ik 1 keer via "zoeken op internet" bij Google ben uitgekomen, gebruik ik daarna wel weer het Google-zoekvenstertje van m'n browser - dat scheelt weer een paar klikken! Wat is de toegevoegde waarde?
- Als ik 1 keer via "Webmail" bij een maildienst ben uitgekomen en ergens een account heb aangemaakt, kom ik nooit meer terug op de Ziffpage > mijn account bij bv. gmail met rechtstreeks "doorkiesnummer" zet ik in mijn Favorieten, dan ben ik er met 1 klik.
- Datzelfde is ook zo'n beetje het geval bij de overige categorieën.
Maar misschien zie ik het te somber in, en zijn er toch mensen die er iets als startpagina aan hebben. Maar hoe komen die er op terecht in het internet-oerwoud?
.... waar users een eigen account kunnen maken om eigen links achter de buttons te zetten. ook is er een premium optie voor 99 cent per maand, waar users 12 buttons krijgen en de optie voor 4 buttons in een modal window achter een button. ook is er een zakelijk account waar een bedrijf een eigen branding achter kan zetten.
Die info zie ik nergens op de site! Wel dat ik een account kan aanmaken voor een "persoonlijke startpagina", maar wat dat precies is, hoe dat werkt en of het wat kost staat er niet bij.
Stel ik ben een bedrijf, wat voor argumenten heb je om mij ervan te overtuigen dat ik in de Ziffpage moet investeren en niet in iets anders? Op hoeveel pageviews per dag kan ik rekenen? En dan in "mijn rubriek"? En: is die rubriek er, als ik tuinmeubelen, kappersartikelen, kinderwagens, pc's, lederwaren, auto's of relatiegeschenken verkoop? Mikt de site überhaupt op uitgroeien naar dergelijke rubrieken? Komen mijn concurrenten naast mij te staan? Van dat soort vragen.
... knopjes eventjes wat netter te maken (minder 'kartelig')
Bij mijn "geniale idee" van een maandje terug (nr. #15 en #16, nog niet teruggezien overigens) zitten
alvast de witte ronde hoekjes voor hergebruik.
... zijn glass(y) buttons niet wat?
mmmmm!
Met vriendelijke groet,
CSShunter