website check, werken de modal boxen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

silverace

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
hallo iedereen! ik heb net een nieuwe website gemaakt, en zit met een probleem...
heb van een aantal mensen de melding gekregen dat als zij in internet explorer 7 op een button klikken, waardoor een modal box opent, ze een foutmelding krijgen en dat het daarna pas werkt.. zelf heb ik dit probleem niet, maar wel een paar screenshots en meldingen van gehad... zouden jullie kunnen kijken of dit jullie overkomt? als het namelijk bij die 2 a 3 mensen blijft ligt het gewoon aan hun denk ik dan maar.

alvast bedankt:thumb:

www.ziffpage.net

Site ziet er goed uit ik heb hem niet kunne testen met internet explore 7 maar zowel op internet explore 8 en 8 64 bit werkt hij goed en op google crhome werkt hij ook goed.

bedankt;) jammer dat je niet kon testen met ie7 maar alle tests zijn goed natuurlijk:d bedankt:thumb:

Download IE 7 nu ff.

EDIT krijg error al ik heb wil installeren dat mijn OS(win 7) internet explore 7 niet ondersteunt.

Op je pagina krijg ik de volgende foutmelding (alles wordt wel gewoon getoond) in IE7:
Regel:382
Teken:3
Fout: Deze methode of eigenschap wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: http://ziffpage.net

Tijs.

Laatst bewerkt:
die heb ik dus al vaker gehoord ja.. .dan ga ik vandaag of morgen in de code duiken, bedankt!
verder nog opmerkingen/tips/ suggesties voor de website?

P.S. de categorieën gaan wat aangepast worden, naar een logischer en meer gebruikt overzicht:p

Laatst bewerkt:
Nog een tip zou zijn aan te geven welke knoppen 'extern' worden geopend, dus welke knoppen de gebruiker een nieuw tabblad of webbrowser venster gaan opleveren.

Tijs.

Uiteindelijk geeft alles een nieuw venster, dus hoe zou ik dat moeten doen ? Denk wel dat het afschrikt als ik een text die zegt "extern" oid toevoeg... Hoe zou ik dat dan noeten doen ? :O
Nog een tip zou zijn aan te geven welke knoppen 'extern' worden geopend, dus welke knoppen de gebruiker een nieuw tabblad of webbrowser venster gaan opleveren.

Tijs.

Als ik je website zo zie is het niets anders dan een 'portal' naar andere websites etc.
Omdat je telkens een 3 of 4 keuze-scherm naar voren roept o.b.v. de gedrukte 'knop' verwacht een bezoeker (geldt in ieder geval voor mij) dat ik niet 'plompverloren' wordt doorgestuurd naar een andere site.

Misschien een idee om eens te gaan kijken naar www.tabtab.nl
Is ook een portal-site (met RSS feeds), en die lost het op met tabbladen en daar heb ik het genoemde gevoel niet: Ik verwacht juist te worden doorgestuurd.

Verder heb ik geen tips hieromtrent: Ik ben geen webdesigner van huis uit.

Succes,

Tijs.

De interface van tabtab ziet er idd interessant uit, misschien een erg goed idee voor versie 2.0 van de startpagina

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen!

ik heb de code verbeterd, zouden jullie mij weer kunnen helpen en in ie7 kunnen testen of er geen foutmeldingen meer komen? en hoe werkt het in safari, iemand toevallig die dat gebruikt?

Heel erg bedankt alweer,

www.ziffpage.net

Lijkt ook in Internet Explorer 7 goed te werken. Bovendien openen gelinkte websites zich daar (zoals ik het graag zie) in nieuwe tabbladen (behalve "Zoeken op Internet"?).

Ziet er goed uit/werkt goed! :)

Tijs.

Laatst bewerkt:
heel mooi om te horen! aan die button zoeken op internet zal ik dan even wat doen ja, bedankt voor de feedback!

Hoi silverace,
Wat je aan de externe links zou kunnen doen, is daar het kleine symbooltje bij zetten dat o.a. ook Wiki gebruikt als er naar een andere site gelinkt wordt.
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Hoi silverace,
Wat je aan de externe links zou kunnen doen, is daar het kleine symbooltje bij zetten dat o.a. ook Wiki gebruikt als er naar een andere site gelinkt wordt.
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Geniaal idee CSShunter! als ik terug kom van vakantie ga ik ermee aan de slag:)

voor de geintresseerden;
er is nu een volledig nieuwe site online(nja volledig:P) waar users een eigen account kunnen maken om eigen links achter de buttons te zetten. ook is er een premium optie voor 99 cent per maand, waar users 12 buttons krijgen en de optie voor 4 buttons in een modal window achter een button. ook is er een zakelijk account waar een bedrijf een eigen branding achter kan zetten.

graag zou ik van jullie wat feedback krijgen:thumb:

stuur me een trouwens een pm voor een premium of zakelijk test account en dan zal ik inloggegevens terugsturen:thumb:

alvast bedankt:)

Bij 'entertainment' kan ik niet op de items klikken! :/

Mischien ook een idee om je knopjes eventjes wat netter te maken (minder 'kartelig'); zie de bijlage's voor wat ik bedoel. Ohja, en om helemaal in de web 2.0 sfeer te komen, zijn glass(y) buttons niet wat?

:thumb:

Bijlagen

• alias_1.png
    alias_1.png
    2,7 KB · Weergaven: 19
  • alias_2.png
    alias_2.png
    844 bytes · Weergaven: 18
Ehm, tja, het Grote Nut van deze startpagina ontgaat mij nog steeds een beetje, als ik heel eerlijk ben.
  • Als ik 1 keer via "zoeken op internet" bij Google ben uitgekomen, gebruik ik daarna wel weer het Google-zoekvenstertje van m'n browser - dat scheelt weer een paar klikken! Wat is de toegevoegde waarde?
  • Als ik 1 keer via "Webmail" bij een maildienst ben uitgekomen en ergens een account heb aangemaakt, kom ik nooit meer terug op de Ziffpage > mijn account bij bv. gmail met rechtstreeks "doorkiesnummer" zet ik in mijn Favorieten, dan ben ik er met 1 klik.
  • Datzelfde is ook zo'n beetje het geval bij de overige categorieën.
Maar misschien zie ik het te somber in, en zijn er toch mensen die er iets als startpagina aan hebben. Maar hoe komen die er op terecht in het internet-oerwoud?

.... waar users een eigen account kunnen maken om eigen links achter de buttons te zetten. ook is er een premium optie voor 99 cent per maand, waar users 12 buttons krijgen en de optie voor 4 buttons in een modal window achter een button. ook is er een zakelijk account waar een bedrijf een eigen branding achter kan zetten.
Die info zie ik nergens op de site! Wel dat ik een account kan aanmaken voor een "persoonlijke startpagina", maar wat dat precies is, hoe dat werkt en of het wat kost staat er niet bij. :confused:

Stel ik ben een bedrijf, wat voor argumenten heb je om mij ervan te overtuigen dat ik in de Ziffpage moet investeren en niet in iets anders? Op hoeveel pageviews per dag kan ik rekenen? En dan in "mijn rubriek"? En: is die rubriek er, als ik tuinmeubelen, kappersartikelen, kinderwagens, pc's, lederwaren, auto's of relatiegeschenken verkoop? Mikt de site überhaupt op uitgroeien naar dergelijke rubrieken? Komen mijn concurrenten naast mij te staan? Van dat soort vragen.

... knopjes eventjes wat netter te maken (minder 'kartelig')
Bij mijn "geniale idee" van een maandje terug (nr. #15 en #16, nog niet teruggezien overigens) zitten alvast de witte ronde hoekjes voor hergebruik. ;)

... zijn glass(y) buttons niet wat?
mmmmm! :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan