website check

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
willen jullie even kijken wat jullie van dit begin van m'n nieuwe site vinden... niets werkt nog hoor, ik zou alleen even willen weten of ik met een soortgelijke lay-out verder zou moeten gaan, wat vind je van de kleuren bijvoorbeeld. Willen jullie even zeggen wat jullie er van vinden en als jullie hem niet moooi vinden even zeggen wat ik eraan kan doen om hem mooier/beter te maken?

de link: http://www.finacare.nl/sander/groep/index.htm

Bij het aanklikken van Jouw link blijft mijn scherm leeg, en na het afsluiten venster gaat mijn Internet Explorer down!

Hij is wel zichtbaar bij mij :)

Er staat nog niet veel op, de opzet ziet er goed uit.
De kleuren zijn rustig.
Om door te linken is leuk gedaan, echter als ik er overheen gaat blijft bij mij alles in de zwarte letters staan, alsof ik gelijk met alles door wilt linken.

succes verder.

groetjes speedtouch

Op het eerste oog ziet het er wel goed en rustig uit.

Probeer de effecten bij het begin hierbij te houden en niet teveel poespas erbij te voegen.

Kon hem hier ook niet openen. althans, na 3 minuten was het beeld nog wit, dat duurt te lang. Bij geforceerd aflsuiten inderdaad IE op z'n kant. Hoop dat je daar ook nog wat aan kan doen.

Hm.. een preloader voor je site zou wel erg gemakkelijk zijn. Na een tijd gewacht te hebben zie ik enkel het flash menuutje verschijnen. De rest van de site blijft weg.

Leuke site heb jij gemaakt, zeg. :rolleyes:
Ik heb het twee keer geprobeerd en twee keer liep IE volledig vast.
Bij geforceerd afsluiten sluit niet alleen IE af, maar wordt de computer uitgeschakeld.

Guus.

Met Opera werkt hij prima (alleen home werkt nog maar dat zal wel zo horen). Ik zelf heb een hekel aan flash, maar ook dat is mijn mening. Ik zal hem iig groter maken. En wat xp_pc zei, niet teveel draaiende dingen, vliegende objecten etc. Dat kan mensen behoorlijk irriteren:rolleyes: Have a nice day!

kan niet op pagina komen.
klik op link loopt pc vast en sluit af.

Gr. martin

is het zo erg ja?! ja ik ben nog van plan om er een pre-loader bij te maken, maar omdat dit een test was dacht ik dat dat nog niet nodig was. Als ik naar de site toe ga dan duurt het even en lijkt het wel een beetje of IE vastloopt maar als je dan nog even wacht opent de site vanzelf en is er niets aan de hand.

maar ik zal er wel mee verder gaan, pre-loaders toevoegen en als hij HELEMAAL af is, zal ik hier nog eens vragen wat jullie ervan vinden ;)

bedankt voor jullie reacties!

Ik zie dit in FF:
sander_webs.gif

James:)

ja ik weet het op een of andere vage manier doet hij het nu helemaal niet meer :S hij is helemaal grijs geworden :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan