Website check

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinC

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2012
Beste leden,
Het is eindelijk zo ver, mijn website is af! Nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden en wat nog verbeterd mag worden.

Bezoek de website op: http://bit.ly/MXsBQQ (naam svp niet noemen ivm google).

Robin

Die scroller bovenin gaat zo snel dat ik de tekst niet kan op tijd kan lezen! Verder ziet hij er mooi uit!

Hoi,
Ik heb de scroller iets langzamer gezet, nog verdere opmerkingen?

Robin

Ik zou onderaan een opdracht zetten. Zegmaar de volgende handeling die een bezoeker moet doen om verder te gaan. Dit stimuleert om verder te gaan. Ik zou bijvoorbeeld zetten: Meld je direct aan! Klik hier. Het is een idee, kijk maar. Maar ziet er top uit hoor.

Ik heb nu naast de informatie blokken van twitter, facebook etc ook een blokje met Aanmelden geplaatst, valt dit een beetje op?

Ja ziet er goed uit.wat denk je van dit?

>>Aanmelden<<

Ontdek zelf hoe eenvoudig het is om met *** veel geld te verdienen! Meld je direct aan!

Laatst bewerkt:
Die tekst is inderdaad beter, ik heb hem gebruikt. Zou je wel even de naam willen vervangen door *** ivm google?

Van iemand die een site maakt over geld verdienen op internet,
verwacht ik wel minimale SEO-kennis. En voldoen aan enkele basis-eisen.

Voor de goede orde: ik ben niet geinteresseerd in het onderwerp van de website, maar SEO-dingen kun je vrij gemakkelijk opzoeken.

Kritiek gebaseerd op SEO-eisen:
  • de html-code valideert niet. De W3C validator vindt op dit moment 14 fouten.
  • je gebruikt op een pagina veel te veel <h1>-elementen. Idioot genoeg juist weer niet waar die het meest op zijn plaats zou zijn: de titel of domeinnaam in de header (socixxxate.nl staat gewoon in een <p>-element)
  • los van de validatie-fouten is je html gewoon niet 'mooi': tekst in <div>'s in plaats van elementen die daarvoor bedoeld zijn (zoals <p> of <hx>)

Google geeft richtlijnen op SEO-gebied; bovenstaande punten zijn daarmee in strijd.

Laatst bewerkt:
Hartelijk bedankt voor de feedback, ik had hier inderdaad niet veel rekening mee gehouden omdat ik dit meestal doe zodra de website af is. Ik zal in de loop van de dag alles gaan aanpassen.

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan