Website check

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankje voor de input! Contact ga ik nog anders maken. Met formulier een meerkeuze vraag zodat hij bij het juiste mail adres aankomt. Die Cookie melding ga ik bekijken! Verder nog opmerkingen over eventuele verbeteringen? Ik zie ze graag!
 
De cookie melding en contact pagina zijn aangepast. Dank daarvoor! Iemand nog meer feedback? Mist iemand nog iets? Geef gerust kritiek daar kan ik meer mee als niks ;)

Deel en like ons ook op Facebook: http://www.windowsgeeks.nl
 
Laatst bewerkt:
Vandaag hebben wij aanpassingen gedaan in de lay-out en een nieuw logo gelanceerd. Vinden jullie het wat?

Ook hebben we een nieuwe categorie bedacht waarin wij opvallende ICT gerelateerde nieuws artikelen en andere artikelen zullen plaatsen. Wat is jullie mening over de site? Tot nu toe 1 reactie maar ik neem aan dat iedereen wel een idee over deze site heeft! Wij horen hem graag! Bedankt!

http://www.windowsgeeks.nl
 
Hoi Scatter,
Een snelle blik leert dat het een Wordpress-site is, dat er wat html-errors in zitten, dat er een css-bestand niet gevonden kan worden, dat het nieuwe logo er mooi uit ziet, en dat er m.i. betrouwbare programma-suggesties worden aangedragen. Wel mis ik een paar dingen:
  • Op de homepage een vaste intro over wat dit voor site is en voor wie deze bedoeld is. De naam WindowsGeeks (= Windows-fanaten) doet vermoeden dat het om alleen MS Windows draait (en min of meer kritiekloos pro-Windows is), maar bij bladeren blijkt ook bv. Chrome OS de revue te passeren. Dat vraagt om opheldering!
  • Sprokkel-sites met interessante ICT-weetjes en nieuwtjes & handige programma's/tooltjes zijn er al behoorlijk veel. Wat onderscheidt deze site van de andere? Ook dat lijkt me de moeite waard om te vermelden.
  • Er ontbreken data van plaatsing bij de berichten (ook bij "Laatste updates" wordt geen datum gemeld). Daarmee weet je als bezoeker niet of het misschien oud en al achterhaald nieuws is, resp. of er net iets bij gekomen is, enz. - Sommige (programma-) berichten zijn vrij tijdloos - maar ook dat kan erbij verteld worden: "Dit programma bestaat al jaren en heeft zijn bestaansrecht duidelijk verdiend. In de link treft u de actuele laatste versie" of iets dergelijks.
  • Er wordt over "wij" gesproken, maar ik kan nergens vinden wie die "wij" dan wel zijn, ook niet op de contact-pagina. Zijn dat scholieren of studenten ICT, hobbyisten of professionals, prille Geeks of mensen met jarenlange ervaring, is het vanuit een bedrijf of is het een club of particulier, enz. - Iets over de maker(s) van de site en zijn/haar/hun staat van dienst kan de bezoeker een idee geven over de "zwaarte" van de site en het belang om terug te komen.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Hij is heel erg mooi,
alleen 1 klein puntje:
-Er staat van Fraps enzo maar Bandicam Pwnd Fraps!
 
@ GTA1SA:
Ja, het sneeuwt ook weer buiten. - Da's ook een mooie wanlijner. ;)
Oftewel: niet-beargumenteerde kretologie is geen commentaar waar een vragensteller iets aan heeft.

=======
@ Scatter:
Voor je FileZilla-pagina misschien aardig om te vermelden dat je niet perse je linker-vensters met je lokale mappenboom moet gebruiken voor het uploaden of downloaden van bestanden. Dat vraagt immers nogal wat klikwerk, en is niet zo overzichtelijk.
  1. Je kunt ook rechtstreeks vanuit je Verkenner (met een iets verkleind venster) bestanden of mappen naar het rechter-venster van FileZilla slepen.
  2. Dat is meteen een tweede tip: hele mappen gaan ook! En selecties van een groep bestanden eveneens. Dan hoef je niet alle bestanden stuk voor stuk over te zetten.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Bedankt voor de reacties! Met het commentaar gaan we zeker aan de slag!

Ik hou jullie hier op de hoogte wat er wijzigt m.b.t. jullie commentaar.

@csshunter

Het laatste puntje dat wij spreken over wij ;) Daar komt informatie over in de vorm van een site waar windowsgeeks en servergeeks mee overkoepeld worden en misschien in de toekomst nog wel 1 erbij.

Ps: De late reactie kwam alsmede door http://www.servergeeks.nl waar we druk mee zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan