Koentje117
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2009
Hoi allemaal,
Ik heb een website gemaakt voor het bedrijf van mijn vader.
Hij wilde iets meer bekendheid op internet.
Namelijk je staat al zonder dat je het weet als je een bedrijf hebt op heel wat website.
Nu heb ik eens gezocht naar het bedrijf van mijn vader en heb veel websites gevonden.
Ik heb daar de gegevens gratis bij gewerkt.
Nu kwam ik op het idee om een website met 1 pagina te maken waar wat meer informatie op te vinden is over het bedrijf.
Die heb ik dan ook bij veel websites waar mijn vader opstaat een link er naar toe geplaatst.
Nu is het zo ik heb al meerdere websites gemaakt voor mijn vrijwilligerswerk wat ik doen.
Het moet natuurlijk niet veel geld kosten en ben daarom uit gekomen bij JouwWeb.nl
Nu heb ik daar dus ook de website van mijn vader gemaakt.
Het gaat er niet meteen om om veel klanten te krijgen maar om mensen die hem vinden op andere websites hier na toe kunnen komen.
Zo komen ze dus iets meer te weten over het bedrijf.
Ik ben begonnen in op 1 augustus 2012 met 1 pagina.
Door de tijd heb ik de site wat meer uitgebreid en er moet nog links en rechts wat bij komen.
Alleen vindt ik het nog wat moeilijk om het verder uit te breiden.
Ik heb zelf wel ideeën maar weet niet goed hoe ik er mee verder moet.
Weet het niet goed uit te leggen wat ik bedoel.
Het bedrijf dat mijn vader heeft is Meubelstoffeerderij / Woninginrichting.
http://www.janbloemen.jouwweb.nl
Zouden jullie eens naar de website willen kijken en mij vertellen wat jullie er van vinden?
Wat er beter kan en wat er nog er bij kan.
Misschien kan iemand mij helpen hoe ik verder kan met de website ook de inhoud en zo.
alvast bedankt.
De reclame onderaan kan ik niet weg doen.
De reclame van ActieKrant.nl die heb ik zelf geplaatst omdat wij daar de acties plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Koen Bloemen
Ik heb een website gemaakt voor het bedrijf van mijn vader.
Hij wilde iets meer bekendheid op internet.
Namelijk je staat al zonder dat je het weet als je een bedrijf hebt op heel wat website.
Nu heb ik eens gezocht naar het bedrijf van mijn vader en heb veel websites gevonden.
Ik heb daar de gegevens gratis bij gewerkt.
Nu kwam ik op het idee om een website met 1 pagina te maken waar wat meer informatie op te vinden is over het bedrijf.
Die heb ik dan ook bij veel websites waar mijn vader opstaat een link er naar toe geplaatst.
Nu is het zo ik heb al meerdere websites gemaakt voor mijn vrijwilligerswerk wat ik doen.
Het moet natuurlijk niet veel geld kosten en ben daarom uit gekomen bij JouwWeb.nl
Nu heb ik daar dus ook de website van mijn vader gemaakt.
Het gaat er niet meteen om om veel klanten te krijgen maar om mensen die hem vinden op andere websites hier na toe kunnen komen.
Zo komen ze dus iets meer te weten over het bedrijf.
Ik ben begonnen in op 1 augustus 2012 met 1 pagina.
Door de tijd heb ik de site wat meer uitgebreid en er moet nog links en rechts wat bij komen.
Alleen vindt ik het nog wat moeilijk om het verder uit te breiden.
Ik heb zelf wel ideeën maar weet niet goed hoe ik er mee verder moet.
Weet het niet goed uit te leggen wat ik bedoel.
Het bedrijf dat mijn vader heeft is Meubelstoffeerderij / Woninginrichting.
http://www.janbloemen.jouwweb.nl
Zouden jullie eens naar de website willen kijken en mij vertellen wat jullie er van vinden?
Wat er beter kan en wat er nog er bij kan.
Misschien kan iemand mij helpen hoe ik verder kan met de website ook de inhoud en zo.
alvast bedankt.
De reclame onderaan kan ik niet weg doen.
De reclame van ActieKrant.nl die heb ik zelf geplaatst omdat wij daar de acties plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Koen Bloemen
Laatst bewerkt door een moderator: