Website connectie en gegevens uitlezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Honnes

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2003
Hallo,

Ik heb veel zitten zoeken op internet om een oplossing voor mijn probleem. Ik zal hieronder mijn probleem, en wat ik tot zo ver bereikt heb neerzetten, en hoop dat jullie de nodige toevoeging kunnen geven zodat ik mijn doel bereik.

Wat ik heb:

- Applicatie dat met een knop een verbinding opbouwd met een interne website en daarvia inlogd door middel van het sturen van postdata
- Cookies worden netjes in een cookiecontainer gezet
- Cookies kan ik netjes uitlezen, en printen in console (bijv. user, pw en session id)

Wat lukt nu niet:

- De interne sites controleren per site of je ingelogd bent, en elke keer als ik een connectie wil maken met zo'n pagina, om informatie eruit te lezen via een datastream, returned hij steeds de loginpagina ipv de gewenste data die op de pagina staat.

Wat ik vermoedelijk verkeerd doe:
- Ik heb niet echt in de gaten hoe ik na een webrequest verder kan werken met de post die ik net heb gedaan. Ik maak weer een nieuwe httprequest aan, en ik denk dat ik daar de mist in ga, al hoewel ik daarbij wel de cookiecontainer van de andere cookiecontainer implementeer

- De website maakt zelf ook nog extra cookie aan bij het bezoeken van bepaalde interne sites, maar het toevoegen van extra cookies lukt me niet helemaal mbv CookieContainer.add...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zou erg fijn zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan