Website Controle Brian's Service

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mis richtprijzen, vooral bij de computerservice.
Is het ook no cure no pay?
in welke omgeving opereer je?

In welke taal worden de websites gemaakt? Ik zie op de home pagina HTML/PHP staan, maar worden ze daar ook in gemaakt?

Hoe zit het met de hosting?

In je portfolio heb je alleen één logo(?) staan. Geen websites om te kunnen bekijken. Om eerlijk te zijn vind ik dat je beter af bent zonder.

De prijzen worden altijd van tevoren afgesproken voor dat ik begin.
No cure no pay ofc. altijd geld terug
Omgeving 20km om oss heen had je kunnen zien aan de Google link

Ik schrijf voornamelijk PHP/HTML/Javascript allemaal in notepad++

Ik host extern bij hosting2go

Dat logo is het meeste recent binnenkort staat er een website bij die is nu in beta
en zal eind maart ong af zijn.

Ik zal kijken hoe ik deze info op de site kan verwerken;)

Brian

Ik zou toch het menu wat duidelijker onderscheiden van de rest van de pagina. Bijvoorbeeld door het hele menu een achtergrond te geven of, de teksteen afwijkende kleur. Nu lijkt het, op het eerste gezicht, alsof er gewoon een brede kop boven de tekst staat.

In je portfolio heb je alleen één logo(?) staan. Geen websites om te kunnen bekijken. Om eerlijk te zijn vind ik dat je beter af bent zonder.
Zeker als dat logo ook nog eens schaamteloos jatwerk is.
Logo-DWDD.jpg

Ik zou dat toch niet laten staan, kan je ook nog eens juridische problemen opleveren.

Dit vind ik i.c.m. met dat jatwerk toch wel schattig.
Alle rechten voorbehouden © 2010 - 2011 Briansservice.nl

Laatst bewerkt:
Dat is voor de Gemeente Oss gemaakt en aan de opdracht gever heb ik duidelijk gevraagd hoe het zit met copyright en die
verzekerde mij ervan dat de Juridische Afdeling van de Gemeente Oss het heeft geregeld. Want dit logo word door de gemeente
verspreid.

Dat is voor de Gemeente Oss gemaakt en aan de opdracht gever heb ik duidelijk gevraagd hoe het zit met copyright en die
verzekerde mij ervan dat de Juridische Afdeling van de Gemeente Oss het heeft geregeld. Want dit logo word door de gemeente
verspreid.
Niettemin is aangepast jatwerk van en derde in je eigen portfolio plaatsen niet echt productief. Het zegt nul comma nul over wat een klant van jou kan verwachten. De klant wil weten wat deze Brian allemaal voor hem kan doen, Ricardo heeft daar niets mee te maken.

Whaha wat slecht:p Dat logo is precies dezelfde als die van de wereld draait door. Gemaakt door een Grafische Artiest? Ik zou maar oppassen dat je er niet voor gepakt wordt, er zit sowieso copyright op dat logo. Ik hoop niet dat die mensen er geld voor hebben betaald.

Ok als jullie nu is ophouden over het logo. De klant wou dit en daarmee uit.
Ik zal geen problemen krijgen want de klant heeft alles juridisch geregeld.
Ricardo werkt voor mij dus is ook geen inhoud van derde.

Brian

Laatst bewerkt:
de website ziet er strak uit, prima opzet en kleuren ik had alleen het menu niet als zodanig gezien dus ik zat eerst maar te zoeken waar het menu zit, nu voel ik me een beetje dom omdat het zo groot is, maar ik dacht ik zeg het toch voor als andere gebruikers ook dit probleempje hebben en daar door weg gaan. Ik zou echter wel proberen om het zo symplistisch mogenlijk te houden, dat past wel bij de rest van de website.

en ik zou nog wat anders doen voor logo, iets waar ook je bedrijfs naam in voor komt, zodat je het als geheel kunt neer zetten ipv je logo met daarvoor de bedrijfsnaam gelpakt zoals je nu hebt.
Doe je je werk zwart of het je een echt bedrijf?

mvg, Ecross
ps. ik ben eigenlijk wel benieuwd naar andere website's die je hebt gemaakt

Laatst bewerkt:
Beste ecross,
Het menu ben ik bekend mee ik zat zelf te denken om een licht blauwe achtergrond als een soort knop om elk item te plaatsen hoe denkt u er over?
Het logo heb ik zo als totaal plaatje gemaakt, het heeft te maken met het in balans zijn van het front end en back end van de website's en software en hardware voor de pc's
Ik ben op dit moment nog niet officieel maar omdat ik 6 maart 18 word en me dan inschrijf vind ik het zonde om nu in te schrijven en over een maand alles weer aan te gaan passen qua eigenaar enz.
Op dit moment ben ik zelf bezig met deze website: hij is nog vrij 'jong' dus schrik niet van alle fouten;)
http://briansservice.nl/beta/rhoda/

Met vriendelijke groeten,
Brian

Al je velden zijn verplicht, bij je contact form, kan je beter dat daar neer zetten. Ongetwijfeld dat de klant het wil, maar iemands anders grafisch ontwerp in jouw portfolio? Voor de rest vind ik de lay out strak, maar niet supersterk. Terwijl dat toch wel is wat je wilt hebben als web designer

Over het ontwerp die discussie is al gesloten hierboven en ik ga er niet over verder.
De lay out is een van mijn eigen die zijn niet sterk wel duidelijk en simpel dat was mijn doel.
De velden die verplicht zijn zijn gewoon aan gegeven met een * en onderin bij de submit button
staat dat uitgelegd.

Brian

Ja en ze zijn allemaal verplicht. Mijn advies, stop dat met sterretjes en zet er gewoon onder, alle velden zijn verplicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan