Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kun je mij daarbij helpen? want ik zit ermee dat het op verschillende resolutie's moet werkenpeter vazed zei:Dan moet je het in stukken snijden, zodat je een tabel krijgt en het plaatje als achtergrond kan functioneren.
![]()
Tabellen zijn niet bedoeld om je layout mee op te zetten... Beter gebruik je een paar <div>'s i.c.m. CSSpeter vazed zei:Dan moet je het in stukken snijden, zodat je een tabel krijgt en het plaatje als achtergrond kan functioneren.
![]()
hoe krijg je het dan klaar in divs?JPeetje zei:Tabellen zijn niet bedoeld om je layout mee op te zetten... Beter gebruik je een paar <div>'s i.c.m. CSS
Overigens zit d'r een foutje in: de tekst scrollt in Firefox te laag![]()
Serieus ?lefty999 zei:hoe krijg je het dan klaar in divs?
das voor mij een nieuw iets![]()
jackes een engelse uitleg :sJPeetje zei:Serieus ?. Ha'k niet verwacht, zelfs de beginners krijgen tegenwoordig die kennis er wel ingestampt van de gevorderden...
Maar goed, hier wordt heel mooi uitgelegd hoe DIV's werken. Het snelst leer je trouwens door simpelweg veel te prutsen
A List Apart, prachtige website !
...ja een Engelse uitleg ja. Niet zo aanstellen nou.lefty999 zei:jackes een engelse uitleg :s
achjha zalt es proberen maar snap het niet zo goed hoe het zit met een image als achtergrond te include in alle 4 richtingenJPeetje zei:...ja een Engelse uitleg ja. Niet zo aanstellen nou.
Huh ? Een achtergrond te include in alle 4 richtingen ? Dat moet je toch echt ff beter omschirjvenlefty999 zei:achjha zalt es proberen maar snap het niet zo goed hoe het zit met een image als achtergrond te include in alle 4 richtingen
jha dus de website wil ik indelen in 4 randen en een center schermdus een header een footer en links en rechts een rand en in het midden dan de tekstveld (dus het kadertje met het lampjeJPeetje zei:Huh ? Een achtergrond te include in alle 4 richtingen ? Dat moet je toch echt ff beter omschirjven![]()
ik snpa het divs en css systeem niet echt goed kan iemand me een voorbeeld geven?lefty999 zei:jha dus de website wil ik indelen in 4 randen en een center schermdus een header een footer en links en rechts een rand en in het midden dan de tekstveld (dus het kadertje met het lampje
ik ben bekend met photoshop maar imagereader niet echt,maar ik split de backgrounds met photoshop maar die html die hij dan maakt is niet echt bruikbaar voor tekst in te gevenJolandaatjuh zei:Als je een beetje bekend bent met Adobe Photoshop en/of Adobe ImageReady kan je daar mooi je ontwerp in maken en ImageReady automatisch de divs laten creëren..
Vind ik altijd veel makkelijker![]()
zo heeft hij de url al geregistreerd dus zo zal de naam ook zijnPaul-RT zei:Het begin van je page ziet er veelbelovend uit.
Maareh... volgens mij is 1st (first) toch als "1 rst". ??:shocked:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.