Website developer gezocht voor freegamehosting.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo,

Ik en een paar andere hebben hebben de website www.freegamehosting.nl draaiend weten te houden. Maar toch zoeken we eigenlijk een goede website developer die voor ons het een en ander kan doen.

Dus hobbie je graag ook wat met websites, en heb je vrij goede kennis over verschillende codes? Reageer dan hier onder met welke codes je allemaal beheerst.

De website verdient (nog) niet echt heel goed, en het is tot noch toe meer als hobbie. Dit zal misschien iets veranderen als we een betaal systeem hebben ontwikkeld voor onze gameservers, en dit willen wij ook geïmplementeerd krijgen.

Ik hoop dat er enthousiast iemand is die ons daarmee zal kunnen helpen.

Alvast bedankt,
Yorick

Misschien is het handig om te melden wat de werkzaamheden zijn. Dus wat willen jullie dat de developer maakt.
Is dat een simpele website of is dat een CMS/forum/betaalsysteem.

We willen eigenlijk iemand met inzicht, want alles is een beetje hobbymatig inmekaar gezet, en misschien is er een betere code nodig of wat aanpassingen (alles is nu met AJAX/PHP/Mysql/html gemaakt). En wat eigenlijk het belangrijkste is dat er dus je voor 5 euro een premium account krijgt bij ons waarmee je 24/7 een server draaiend kunt hebben bij ons, en dat je 1 keer per dag ook van game kunt veranderen, mocht je ineens een andere game willen spelen. En voor die mensen willen we dus ook een (eenvoudig) control panel inbouwen op de site.

Ook willen wij het admin paneel inbouwen op de website, omdat dit nog apart wordt gedaan, zou dit beter via de site moeten gaan.

Dat is waar wij eigenlijk naar streven.

Yorick

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me leuk, maar hoe wil je dat ik of andere de scripts veranderen? Is rdp een optie?
Zelf heb ik geen kennis van ajax, maar wel genoeg kennis van php, html of mysql.
Hoeveel kennis heb je nodig?
Ik heb geen flauw idee hoe je het heb geflikt om zo'n server via een script te laten comminuseren, maar dat heb ik snel door denk ik.
Nog een paar ideeën: minecraft server en betalen om meer geheugen te gebruiken.
Ik denk dat ik die panelen wel kan maken, maar ik weet niet hoe je de data opslaat.
Hoor t nog wel, mcfreak

Laatst bewerkt:
Nou, panelen lukt wel. Maar we zoeken meer iemand die vooral de betaalsystemen kan inbouwen.

ga dat ook zelf ook uit aan het uitvinden voor mijn eigen site,
nog niet geprobeerd maar ik zeg wel als het is gelukt.

Oke, dat zou wel handig zijn. Ik weet niet hoe lang zoiets duurt, we zullen het zelf ook nog gaan proberen, dus misschien hebben we het al eerder. Iniedergeval bedankt.

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan