Website doorlinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert72

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over het doorlinken van websites.

Ik heb met de eigenaar van domeinnaam X afgesproken dat deze doorlinkt naar mijn site. Dat werkt opzich goed. Alleen hoe de eigenaar het gedaan heeft weet ik niet maar boven in de adresbalk blijft domeinnaam X vast staan terwijl ik daar dan graag mijn domeinnaam wil hebben staan. Dus wat ik eigenlijk wil is dat er op mijn website na het doorlinken niks meer zichtbaar is van domeinnaam X.

Ik denk dat het aan de kant van de eigenaar makkelijk op te lossen is maar ik wil hem hier verder niet mee lastig vallen want ik ben al lang blij dat het doorlinken opzich goed gaat.

Weet iemand hier een oplossing voor?

in de <head> zet je (van domein x)
HTML:
<meta http-equiv="refresh" content="2;url=jouwdomeinnaam">

hij gaat nu gelijk de website opnieuw laden en naar jouw domeinnaam toe.

Bedankt voor de reactie.

Deze code zou bij domein X geplaatst moeten worden alleen kan ik daar niet bij.
Kan ik ook aan mijn kant iets doen?
Het lijkt erop of de browserinstellingen vast liggen wanneer er doorgelinkt wordt. Kan ik aan mijn kant deze instellingen eerst bijvoorbeeld resetten?

Of zeg ik nu iets heel doms?

Het lijkt er op dat jouw domein op domein X in een frameset geladen wordt. Dit kan je oplossen met

Code:
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
if (top!= self) {
top.location.replace('domein y')
}</script>

Het werkt!
Dank voor de hulp.

Ik heb gelijk weer een nieuwe vraag.

Is het ook mogelijk om nu domein X wel te laten staan en dat daar dan de subpagina's van domein Y achter verschijnen?
Dus www.X.nl/subpagina_van_Y.html.

Ok, duidelijk.
Ik ben blij dat het nu in ieder geval werkt zoals in eerste instantie de bedoeling was.

Mijn vraag is beantwoord en wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.
Tenzij iemand nog iets kan toevoegen natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan