Website downloaden/na maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

phpfreaky

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2011
Hallo iedereen!

Ik zou graag een soortgelijke website willen maken als:
<snip>
Weet iemand hoe ik deze website kan downloaden of na maken???
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Namaken

Jahoor, dat kan heel makkelijk

Ik gebruik google Chrome browser...
Maar ik denk dat het ook wil bij jou browser.

Stap1:

Rechter muisknop op de site.
En klik dan op: opslaan als...

Stap 2:

Sla het ergens op!

stap 3: Klaar:thumb:

Suc6 :)

@vliegtuigfan Dat heb ik al geprobeerd, maar dan krijg ik een shockwave bestand die ik niet kan bewerken in kladblok...
Is hier een andere editor voor?
@Tweettweet Een beetje ;-) Meer van PHP

De editor voor flash zit in Adobe Suite (Adobe Flash Professional). Echter heb je er niks aan om die te downloaden, want dat is een compressed file en die kun jij niet aanpassen.

Je zult de hele site zelf opnieuw moeten bouwen in Flash, of bij de eigenaar van de website vragen om de source files.

EDIT: wel grappig dat je een website wil stelen van een bedrijf dat "creatieve dingen" maakt :P Ik hoop niet dat je van plan bent hetzelfde te gaan doen als hun, want dan faal je al bij voorbaat.

Laatst bewerkt:
Om Flash-filmpjes te maken heb je o.a. Adobe Flash Builder; die kost wel ong. 600 Euri!

Maar ... de voorbeeldsite is eigenlijk helemaal geen website. Het is alleen die Flash-video. Nadelen o.a.:
  • Er zit geen enkele tekst in. Dus Google kan 'm nooit vinden op inhoud.
  • Er begint ongevraagd muziek af te spelen (je zal je luidsprekertjes toevallig maar op een flink volume aan hebben staan: dan weet je niet hoe gauw je weer weg moet klikken!).
  • Er zitten geen links in naar vervolgpagina's. Die zijn ook niet los te bezichtigen.
  • Als je een stukje tekst wilt kopiëren (bv. adres, tel.nr. e.d.), dan kan dat niet.
  • De "site" is compleet ontoegankelijk. Grotere letters kunnen niet ingesteld worden. Wie met keybord i.p.v. muis surft, kan er niet op terecht. Wie een text-browser gebruikt, ook niet. Wie een voorlees-browser gebruikt, hoort alleen achtergrond-muziek.
Van dat soort dingen ... :confused:
Dus ik weet niet of je dit wel zou moeten willen voor een publiekssite.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

@Frats Haha, neehoor... Ik wilde een website maken over mijzelf, en vond dit een extreem leuke "website"!
@csshunter Ja, dat is waar... :confused:
Ik vind het wel jammer dat ik dat schokwave bestand niet kan bewerken...

Nouja, dan is mijn vraag in ieder geval opgelost!
Ik moet hem dus gewoon na maken, want ik kan hem niet downloaden.
En dat word dan een gewone website met php, want ik heb geen verstand van Flash... :)
Bedankt voor de reacties!

Laatst bewerkt:
Hehe, ik wilde het niet zeggen maar CSShunter heeft helemaal gelijk. Het idee is leuk, maar het is echt vreselijk ongebruiksvriendelijk. Het soort website dat de meeste mensen direct wegklikken als ze het tegenkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan