website en geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb een bestaande website van geluid voorzien. I.c. bij drie gedichten die door Ferrat en Schubert op muziek zijn gezet heb ik de gezongen uitvoeringen gezocht. Ik heb de aanvankelijk grote geluidsbestanden (plusminus 6mb) omgezet in wma (plusminus 1 mb).
Op drie mij ter beschikking staande computers die gescheiden met het internet zijn verbonden start de muziek meteen nadat ik de betreffende pages met gedichten heb geopend. Dus dacht ik: prima, het werkt.
Ik belde mijn zus echter en die hoort niets als ze de pagina's opent, evenzeer mijn vriendin. Iedereen heeft WMP 11. Of ze nog meer mediaplayers hebben weet ik niet en welke mediaplayer de standaard mediaplayer is ook niet. Kan het aan de mediaplayer liggen of hebben jullie een ander idee?

sgrav000

Heb je die wma-bestanden ook op je site gezet? Jij hoort waarschijnlijk de wma's die op je PC's staan.

de geluidsbestanden staan zijn geupload

Boeing_737 bedankt voor jouw reactie.

Ik heb de website met Webcreator 4 op computer 1 gemaakt en uitgeprobeerd. Op computer 2 en 3 bevinden de geluidsbestanden zich niet.
Overigens het probleem is al opgelost. Ik heb de proefwebsite met het geluid geparkeerd op een vrije homepageruimte. Dat wist mijn vriendin niet. Nu zij dat adres benadert krijgt zij gewoon muziek. Dus het ligt aan de computer van mijn zus d.w.z. haar afspeelsoftware.

sgrav000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan