Website en Inlogpagina...hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan69

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo Allemaal,

ik ben bezig met een website te bouwen en op die website wil ik graag een "inlog"pagina. Dus dat ze na het inloggen, in dit geval prijslijsten, kunnen zien.Met andere woorden dit moet een pagina worden waar alleen mensen kunnen kijken na dat ze een Password hebben gekregen die ze evt via de e-mail aanvragen.Ik zag ook zoiets bij bravenet maar daar staat weer reclame op en dergelijke en dat is niet de bedoeling.

Ik heb zelf al hier in het archief van helpmij.nl gekeken maar kwam daar niet echt uit.

Kan iemand mij hiermee helpen of heeft iemand hier een script voor(liefst zonder reclame gebeuren) om die pagina te maken?Of heeft iemand die pagina toevallig zo klaar dat ik die kan bewerken (qua kleurindeling en dergelijke) en gebruiken?

Ik heb gekeken maar weet even niet goed waar ik het moet zoeken,kan iemand mij een duwtje in de goede richting geven?

Ik denk dat je deze vraag beter kunt doorschuiven naar degene die je SITE host.

Als je site namelijk op een NT machine wordt gehost kunnen namelijk op die NT-machine gebruikers worden aangemaakt en dan een map op je site waar alleen die bepaalde gebruikers rechten tot hebben.

Met een script kan het ook wel alleen die zijn (denk ik) makkelijker te kraken en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.

De groeten,
Mark

Laatst bewerkt:
Onee?

Bieden ze geen inlogscripts?
Jawel hoor alleen niet met regristreren als je dat bedoelet

Geplaatst door XxStefkuHxX
Jawel hoor alleen niet met regristreren als je dat bedoelet
een inlogscript...waarvoor je je niet hoeft te registreren...
dan mag jij mij es een paar websites noemen waar zo'n systeem wordt gebruikt :D
ik zie toch echt dat bij bol.com je moet registreren...en dit forum, vereist ook registreren...
als je niet hoeft te registreren, is het geen inlogscript..da's gewoon een naam opgeven script ;)...

Dat is voor een kleine site ofzo waar alleen maar de admin opmag net zoals een cijferslot

zie het bericht van de topicstarter:
Dus dat ze na het inloggen, in dit geval prijslijsten, kunnen zien.
"ze" wordt hiermee de bezoekers bedoeld...als in: meer dan 1, dus alleen een admin pagina is hiervoor niet geschikt...
een klein inlogscript doet 't hem prima :thumb:

Nou ik heb verschillende mogelijkheden bekeken maar kom er niet echt uit.

Dat van Bravenet is wel oke(makkelijk toepasbaar), alleen jammer dat daar reclame bij zit.

Verder is het zo dat waar ik die site host ,zij ook Php en mysql ondersteunen. Ik heb php bekeken maar ik snap daar helemaal niks van?

Heeft iemand zo'n script toevallig liggen (hoeft uiteraard geen php te zijn)en die ik "zo" kan gebruiken,of is iemand misschien bereid om zo'n script voor mij te maken/of te helpen.

Ik heb ook al op phpfreakz gekeken maar het wil niet lukken.....

hm nou vooruit ik zal je wel weer redden :)
wil je 't script met cookies of sessies ?
cookie kan wel 10 jaar op een pc meegaan, een sessie gaat mee totdat 't scherm wordt gesloten...dus wanneer ze 't scherm sluiten, zijn ze ook niet meer aangemeld...
maak uw keuze :)

Zo dan oke ,bedankt. Ik ga even aan de slag en proberen of het me gaat lukken.

Alvast bedankt en je hoort nog van me...

Geplaatst door JPeetje
NOG NIET AF
ik zet ff op school en dacht dat ik hem in een half uurtje wel afkreeg, maar gaat toch nog een extra half uurtje duren...helaas heb ik nu nog ff les, dus wacht nog ff tot vanavond en dan heb je 'm zeker :thumb:
kep bericht maar ff verwijderd, want hij is nog niet af...
ik zat op school en was daarna vrij, dus moest ff zorgen dak dit thuis ook alvast had (anders opnieuw beginnen :rolleyes: )
magoed, ik ben bijna klaar...nog ff geduld :)
en nog 1 keer voor de duidelijkheid: als je die code nog hebt, hij werkt niet...

kloar :thumb:
bijlage voor bestanden, en dan moet je nog 1 ding doen
in je database een tabel aanmaken voor alle inloggegevens...
phpmyadmin => klik op je database => dan tabblad SQL

code voor tabel aanmaken
create table login (
id int not null auto_increment primary key,
gebruikersnaam varchar(20) not null,
wachtwoord varchar(20) not null
);

en dan nog config.php openen en daar gegevens invoeren

overzicht:
1. Tabel aanmaken met code hierboven
2. Gegevens invoeren die vereist zijn in config.php
3. Bestanden van bijlage uitpakken