Website gemaakt in Visual studio maar krijg hem niet aan de praat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefke20

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2023
Berichten
7
Website gemaakt in visual studio dan publish gedaan alle bestanden geupload in public_html
maar website niet zichtbaar en heeft ook geen index pagina zoals vroeger :)
kan iemand mij helpen om hem werkend te krijgen ?

dacht normale vroegere procedure alle files met index pagina uploaden in public map en klaar , helaas nu precies niet :)
 
Heb je wel een index.html bestand?
Wat zie je nu als je jouw site bekijkt?
 
Hoi Aar,

Nee geen index pagina,

en ik had gehoopt dat studio de nodige pagina's aanmaakt bij het publiceren
maar ook eens geupload in de public map zie ik geen index pagina

ik probeer een foto te maken van de geuploade content maar dan moet ik mijn zoon ff raadplegen want hij doet het VS deel :)

en wanneer geupload krijg ik een permission denied to acces this ......
 
Dan moet je je eerste pagina index.html noemen.
 
ok ik maak het over en laat iets weten of het gelukt is

alvast bedankt
 
Oke, succes! :cool:
 
En, is het gelukt?
 
Het zou kunnen te maken hebben dat de hosting waar ik ben dit niet ondersteund omdat de servers op Linux draaien , ik ben nu aan het overstappen naar een hosting die asp.net ondersteund hopelijk komt het zo goed
 
ASP.net draait niet onder Linux. Met welke reden is jouw site in ASP.net gebouwd? De meeste websites zijn op PHP gebouwd en de meeste hostings draaien op Linux, omdat dat ook goedkoper is. En alles wat met ASP.net kan, kan ook met PHP.

De overstap is niet triviaal. Maar misschien wel iets om over na te denken bij een upgrade.
 
Goeie vraag mijn zoon maakte hem in visual studio voor school en als je hem daar publiceerde werkte dat niet en na wat zoeken zou dat kunnen liggen aan die Linux zo stelde ik ook de vraag aan mijn host en die kwam met dat antwoord af
Ik ken er natuurlijk nul comma nul van dus ben nu benieuwd of hij binnen enkele dagen na de verhuis wel zal draaien
 
Of gaat mijn zoon verkeerd te werk bij het bouwen hij weet zelf niet waarom hij asp net is misschien omdat er een webwinkel in verwerkt zit ?
Misschien herbegint hij best of wat denk jij ?
 
Vraag het hem eens waarom hij die keuze heeft gemaakt.
Het is opsich niet verkeerd of verouderd. Maar het is wel zo dat er op internet weinig support voor is op algemene fora, omdat het aandeel Linux-servers aanzienlijk groter is.
 
Aar
Ben ondertussen van hosting veranderd de website is aangepast naar php en is online geraakt dus probleem opgelost
Alvast bedankt voor je input
Gr
Stef
 
Fijn om te horen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan