website groter op andere computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sophie01

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
Mijn website is op mijn computer mooi, maar op een andere computer wordt de website vergroot, waardoor hij niet meer op het hele scherm past. Hoe kan het dat hij vergroot wordt? Hoe kan ik dat verhelpen? Want als hij dat niet zou doen, dan zou het precies passen....
De Browsers zijn wel allebei Firefox, maar de grootte van het scherm is anders (2e scherm is groter). Help mij, want dit is zonde van mijn site!

Hoe heb je de site ingedeeld? M.a.w. werk je met tabellen of frames (of...)?
Kan je ons de link geven van je website?

Mijn site is ingedeeld in tabellen en frames.
www.sophieschoch.nl

Er is nu iets gebeurd doordat ik de breedte van een cel eb ingesteld op 100% ipv 154%, wat het eerst was. Maar voor de hoogte werkt dat nog niet...
Moet ik het zoeken in de Tag Editor?

Het Menu Frame (links) bevat onderaan een image, die heb ik geplaatst op de bottom, maar die verdwijnt geheel. Toch jammer...

Dat vlindertje onderin is dus het probleem, dat het van het beeld afvalt?
Het kan helpen om gewoon een aantal enters voor de afbeelding weg te halen, en hem zo wat hoger te plaatsen.

154%

154% van wat? Ik ken eerlijk gezegd alleen 100% (of minder) want alles groter dan 100 zou buiten het parent-element of het scherm vallen...

Maar waarom werken met tabellen en frames...waarom niet met DIVs Die kun je heel exact positioneren (en met een scriptje ook elementen laten "bewegen")

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan