Website heeft last van heel wat spamregistraties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noordzeekrab

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2013
goeie avond

mijn Drupal-website heeft al lange tijd last van spamregistraties. Ik heb al een poging gewaagd om dit tegen te houden d.m.v. een captcha code die overgetypt dient te worden en ook met een invulformulier waar je je woonplaats moet ingeven, maar dit lijkt allemaal niet te werken. Dagelijks moet ik om en bij de 100 valse registraties verwijderen. Het is daardoor ook ingesteld dat ik eerst een account zelf moet goedkeuren, maar door die spammers loopt mijn mailbox gewoon vol met mails van het systeem zelf.

Weet er a.u.b. iemand hoe dit komt hoe ik dit probleem uit de weg kan ruimen zodat het aantal spamregistraties tot het minimum kan beperkt worden (liever volledig weg natuurlijk, maar das onmogelijk).

Het is een zeer lastig probleem waar ik maar niet van af geraak. :(

Een andere capcha gebruiken? Bijvoorbeeld met een open vraag?

Een andere capcha gebruiken? Bijvoorbeeld met een open vraag?

Ik gebruik de recapcha van Google, maar toch lijkt het niet te werken om de spam tegen te gaan.
Zou het kunnen zijn dat er iets of iemand een soort van van spamrobot op de site gezet heeft? Dan is de vraag; hoe vind ik dat en hoe krijg ik dat weg?

Het is gewoon om gek van te worden. Er zit gewoon geen enkele deftige registratie meer tussen. Enkel spamregistraties :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan