website in andere browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Beste medehelpers, even een vraagje om even op mijn site:
http://home2.pi.be/khk464/

te willen kijken of de afbeeldingen en de teksten eronder bij iedereen juist geplaatst worden. Vooral op de pagina " reizen & uitstappen ". Ik heb de fotos en de tekst niet gekoppeld dus dat geeft misschien problemen.

Groetjes

hij vraagt bij mij aan zon java virtual machine en toen heb ik zoals altijd nee gedaan. Maar overal doet bij mij het plaatje links boven het niet

Het werkt prima in Mozilla 1.4, maar waarom gebruik je Java überhaupt? Werkelijk verkrachting van wat je met Java kan en zou moeten doen, maar hier compleet overbodig. Gebruik gewoon javascript of een plaatje met link.

Hoi,

leonvandermeyde, het plaatje links boven is overal de terug naar startpagina. Het voornaamste is dat de fotos en de tekst eronder bijeen blijven.

caveman, Java?? Javascript?? Ik ben op gebied van programmeren een grote leek, maar dat zal je wel aan mijn site zien. De site is gewoon met microsoft frontpage in elkaar gefrutselt. Het is de bedoeling om enkele fotos op het net te zetten zodat vrienden, als ze willen, de fotos kunnen binnenhalen. Daarom dacht ik dat als iemand een andere browser of schermresolutie zou gebruiken dat de tekst onder de fotos niet meer zou kloppen met de foto zelf.

Bedankt voor het kijken .
Groetjes

Laatst bewerkt:
Alles doet het bij mij heel normaal in IE 6.

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan