Publisher is best 'n goed programma, maar het is niet bedoeld om websites mee te maken. Het zou Microsoft sieren als ze dat eindelijk ook 'ns duidelijk zouden vermelden.
Publisher (en Word en FrontPage) gebruiken voor de opmaak vml, Vector Markup Language. Dat is geen standaardtaal en kan alleen door Internet Explorer worden gelezen, niet door andere browsers.
In jouw site zit 'n gigantische hoeveelheid vml, helaas. Dat betekent dat je er helemaal niets aan kunt veranderen, behalve helemaal opnieuw beginnen met iets wat echt bedoeld is om websites te maken. (Kan 'n gratis programma zijn, 'n betaald, en ook Microsoft heeft tegenwoordig programma's die goede code voor 'n site maken.)
vml is 'n dermate onoverzichtelijke warboel, dat het gewoon onmogelijk is om 'n fout handmatig te corrigeren.
Maar als ik jouw site even bekijk in Firefox, Opera en Google Chrome (dan heb je de drie belangrijkste manieren van weergeven buiten Internet Explorer gehad), dan heb je heel veel geluk gehad: het werkt overal.
(De niet-werkende links zitten, denk ik, bij de pagina Service. Dat blijkt 'n afbeelding te zijn waar links op staan. Ik heb me ook suf zitten kllikken, grinnik. Anders zou ik graag even horen welke links dat zijn).
Kortom: alles lijkt te werken bij 'n snelle controle. Maar je loopt wel, bij elke verandering of uitbreiding, het risico dat het dan niet meer werkt omdat er iets wordt toegevoegd waar andere browsers niet mee uit de voeten kunnen. Dat risico geldt trouwens ook voor Internet Explorer 8, in mindere mate, want die heeft soms ook problemen met de capriolen van vml.
Je kunt dus kiezen:
* helemaal opnieuw beginnen, wat heel veel werk is;
* de gok nemen dat het ook in de toekomst goed blijft gaan.
'n Goed advies is eigenlijk niet te geven, want het ligt voor 'n groot deel aan je interesse in sites bouwen, de tijd die je hebt, e.d.
'n Ander iets: je hebt nogal wat downloads in powerpoint-formaat en als doc. Vooral met die powerpoint sluit je nogal wat mensen uit, omdat niet iedereen dat kan bekijken. Maar dat staat verder los van hoe je site is gemaakt, want ook met standaardcode kun je 'n powerpoint-download maken.
Voor 'n gastenboek kun je misschien 'ns hier kijken. Dit is 'n redelijk betrouwbare site die je niet opzettelijk naar 'n gastenboek met 'foute' pop-ups en zo zal sturen:
http://www.mijnhomepage.nl/guestbooks.php