website in publisher

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo,
enkel dagen terug ook al een vraag geplaatst over mijn homepage - verzoek was om alle plaatjes te vervangen door gif bestanden.
zo gezegt zo gedaan - dan moet je kiezen voor opslaan klik - daarna publiseren op het web.
dus index vervangen oke - als ik dan ga kijken in de map index zie ik dus alle gif bestanden staan, MAAR ook alle jpeg bestanden.

hoe kan dat? hierdoor blijft mijn homepage dus teveel inhoud bevatten t.o.v. de ruimte die je van @home krijgt.

dit snap ik dus totaal niet. en het eerste plaatje geeft niet weer ??

via mijn webspace van @home zie ik staan - index bestanden (map) - filelist xml - gb.jpg - index.htm - addguest.html - guestbook.html

http://members.home.nl/thirza010706

Laatst bewerkt:
Mag ik je een tip geven door in publisher geen websites meer te maken? Kijk eens of Frontpage wat voor je is, en indien je die niet hebt meld het even dan zoek ik even naar gratis webpage software!

hallo,

leuke tip, maar ik heb frontpage 2003 en die werkt toch wat anders dan de oude versie.
omdat ik deze versie niet ken - vandaar dat ik het via publisher heb gemaakt.

Laatst bewerkt:
Wat lukt er niet? ik wil je evt wel adviseren en een beetje meehelpen? :thumb:

vroeger kon je alles normaal typen en plaatjes neer zetten ect. nu is alles via html en daar ken ik dus niks van - snap er ook vrijwel niks van ook.
en dan heb ik dus een groot probleem.

maar mogelijk dat je weet hoe ik het om kan zetten naar "normake weergave"zo dat ik alles eerst gewoon kan plaatsen - dan via voorbeeld kan kijken hoe het er uit komt te zien. :o

In frontpage 2003 zit als ik het goed heb ook een Design mode, dus met een wysisyg(What you see is what you get)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan