website kan niet geopend worden en/of loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jennyparfum

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2006
Ik heb nu een andere pc en kan sommige websites niet openen, de ene keer wil het wel en de andere keer niet. Dit gebeurt bijvoorbeeld als ik wil inloggen op Yahoo en als ik een MySpace wil openen. Dan moet ik verschillende keren op verversen of op de 'terug' button klikken, maar soms helpt ook dit niet. Ik heb zelf het idee dat dit met pop-ups te maken heeft. Iemand raadde mij aan om Firefox als browser te nemen. Is Firefox echt veel beter? Helpt het bijvoorbeeeld ook bij het probleem dat mijn virtual memory zo snel leeg is? Lijkt me niet toch?

Alvast bedankt,

Jenny

Firefox is beter (hoewel ikzelf om de een of andere reden IE gebruik),
IE zou het gewoon wel goed moeten doen.
Het probleem heeft w.s. te maken met de virtual memory melding.
Krijg je de melding dat het virtuele geheugen vol zit en vergroot wordt?
Hoeveel intern geheugen heeft het systeem en welke windows? XP, Vista?
Is er nog voldoende ruimte op de harde schijf?

mvg leo

Soms krijg ik de virual memory melding, maar niet altijd. Ik heb een pc met 19 GB en heb op het moment een vrije ruimte van 10 GB. Ik krijg dan niet ook de melding dat het vergroot wordt. Ik heb Windows XP. Mijn virtual memory staat op 600 mb.

Maar het gaat niet alleen om de virual memory, ik kan heel vaak ergens niet opkomen. Niet zonder eerst op de 'terug' button te klikken of door de pagina te verversen, zelfs dit helpt soms niet. Ik heb er zonealarm opstaan, net zoals op mijn vorige pc, maar ik krijg nog steeds allemaal pop ups. Ik heb het idee dat het hiermee te maken heeft. Het gebeurt vaak op pagina's met veel pop ups. Ook komen heel veel pagina's vaak vast te zitten. En als ik alles afsluit blijft een pagina nog heel lang hangen. IE explorer exe blijft nog heel lang open.

Wat ik ook zo vreemd vind is dat het lijkt of Internet mijn pc niet herkent. Op Yahoo bijvoorbeeld is het mogelijk om op de pagina waar je inlogd een een eigen gekozen foto of tekst te plaatsen, zodat je weet dat je op de juiste pagina inlogd. Dit is om je te beschermen, je herkent dan de foto die je gekozen hebt, die niemand anders weet, zodat je veilig kunt inloggen. Op mijn vorige pc kon ik altijd mijn gekozen foto zien, maar nu ik weer een nieuwe foto heb gekozen voor deze pc zie ik niets.

Jenny

Het kan zijn dat de pc traag wordt door te weinig geheugen
600mb vriteel geheugen is weinig, maar hangt af van je interen geheugen
Hoeveel is dat?
Verder kan er een invoegtoepassing "dwarszitten" heb je het probleem ook in veilige modus, of een andere account?

Wat voor virus bescherming heb je, meerdere pakketten misschien?

En ook een malware besmetting behoort tot de mogelijkheden.
Het gratis superantispyware(eerst laten updaten en grondige scan) verhelpt nog wel eens wat.
Een online scan bv. van kaspersky kan duidelijkheid geven over ander besmettingen (verwijderd niets)

Ik heb helemaal geen virus bescherming, een beetje dom he? Ik heb alleen zonealarm. Welke kan ik nemen, zijn er ook gratis virus beschermingen, welke zijn goed?

Het interne geheugen van mijn pc is 256 MB

Ik heb nu firefox/Mozilla geinstaleerd en moet zeggen dat het oploaden van pagina's al veel beter gaat. Alleen sommige pagina's zien er nu heel anders uit. Als ik bijvoorbeeld naar mijn eigen MySpace ga is mijn space opeens veel breder, niet zo'n mooi gezicht. Foto's die in berichten geplaatst zijn worden opeens heel erg vergroot. waardoor mijn pagina helemaal verbreed wordt, je moet dan van links naar rechts scrollen om de hele breedte van de pagina te bekijken. Als ik dan weer via internet explorer kijk ziet het er weer normaal uit.

Ik ga gelijk even die superantispyware uitproberen. Bedankt!

Jenny

Goede gratis antivirus bescherming is bv AVG 8

256 mb voor xp met sp2 of 3 is krap. Geheugen bij (laten) plaatsen zal schelen.

Bedankt! Zal ik doen. Ik vind Mozilla trouwens heel goed werken, maar vind het ook wat nadelen hebben. Normaal in IE kan ik mijn laatst getypte url's terug vinden in de adres balk, maar met Mozilla moet ik het iedere keer opnieuw intypen. Ook kan ik niet op mijn Outlook komen.

Jenny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan