Website klaar maar publiceren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
hallo,

Ik heb eindelijk mijn website af, nu wil ik heb uploaden naar mijn ftp server, alles staat er ook in, de homepage werkt, maar zo gauw ik op 1 van de links klik om naar mijn andere gemaakte pagina's te gaan geeft ie fout 404 pagina niet gevonden, wat doe ik fout?

Ik heb wel alle pagina apart van elkaar gemaakt dus ongeveer zo'n 15 aparte html documenten dat hoort toch of moet ik alles in code taal in de homepage maken, dus dat ik maar 1 html document heb met alles onder elkaar, ik weet het niet meer.

Wie o wie kan mij hiermee helpen:shocked:

Zijn de link en de bestandsnaam misschien anders wat hoofd/kleine letters betreft?

Bv:
link: <a href="pagina.html">pagina</a>
bestand: pagina.HTML

Onder windows op je eigen harde schijf maakt dat niet uit maar op een website (unix/linux) wordt dat als twee verschillende namen gezien. :)

Het beste is om voor bestandsnamen alleen kleine letters, cijfers en een underscore (_) te gebruiken (en één punt voor de extensie).

Vr.Gr. Egel.

ja heb index.html gebruikt anders doet de homepage het ook niet, maar die doet het juist wel!!

Hey het is gelukt!!!! eindelijk het lag inderdaad aan de kleine en hoofdletters:thumb:

Bedankt weer hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan