website laad heel langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

krijne

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2005
Het is me gelukt een webpagina te maken
www. werk-saam.nl

Helaas de webpagina laad heel langzaam en niet iedereen heeft zoveel geduld

Zou dit door de plaatjes komen?
en hebben jullie advies hoe ik dit kan verbeteren?

groetjes Krijnie

De pagina laad bij mij wel snel, maar het middelste plaatje komt pas later.

Bij mij duurt het abnormaal lang.
Eerste de tekst in het midden (zie ik ook nog iets van een regel die achter een ander duikt)
Dan komt die vette balkenpartij links.
Dan de foto's
Tenslotte die in het midden.

Ik heb ADSL comfort dus dat zou snel moeten gaan.

2 a 3 seconden is de pagina geladen. Maar net als bij rve123 duurt het middelste plaatje wel lang.

Pagina "Onze Partners" duurt wel een beetje lang voor het mooie.

Pagina laad bij mij ook vrij snel alleen het middelste plaatje.

De hint van Buffy snap ik.
Ik gebruik altijd Opera als webbrowser en hierin is dus niets zichtbaar.
De pagina is op deze manier alleen voor IE bedoeld.

Nou, als het bij mij alleen traag gaat kan het best zijn dat ik de router weer eens zonder stroom moet zetten.
Zou ik me dus maar niet druk over maken.

Ik krijg 'n beetje 't idee dat je deze site met Microsoft Word heb gemaakt...

Waarmee heb je 'm gemaakt?

Bedankt lieve Helpmij leden

Buffy ik ga eens kijken in de bron Vandaag nog maar eens aan werken want ik snap nog niet helemaal wat je bedoeld dus ga eerst maar wat over lezen

Het was de bedoeling van een info pagina dus maakte ik hem in publisher (zou nooit meer doen)

Firefox ken ik helemaal niet maar goed nooit te oud om te leren Het is ook voor eerst dat ik echt iets doe met pc en met bouwen van website

Wat denken jullie als ik de plaatjes om ga zetten in gif ipv jpg???

Dan volgende probleem In het ontwerp kom ik niet bij de bron dus eerst webvoorbeeld en dan de eerste pagina bron Daar heb ik keywords en mega tags in gezet (via kladblok) daarna de index pagina vervangen met deze keywords en megatags Dan geupload op de server en wat gebeurd er De keywords zijn er weer uit ra ra?

Hoi,

Mijn antwoord was misschien een beetje flauw. Sorry daarvoor. Mijn punt is: om een site goed te laten werken, moet je ervoor zorgen dat de html-code een beetje klopt. En daar klopt bij jou helemaal niets van. Als ik http://www.werk-saam.nl laat valideren, worden 1221 fouten gevonden!

Die opmerking over Firefox maakte ik omdat veel mensen tegenwoordig een andere browser dan Internet Explorer gebruiken (ruim een kwart van de internetters gebruikt Firefox, daarnaast worden ook Opera en Netscape gebruikt). Maar jouw site werkt totaal niet in Firefox. Het menu verschijnt niet, de plaatjes verschijnen niet, de lettertypen kloppen niet, etcetera...

Je zult echt wat basiskennis van html moeten hebben, wil je een goede site maken. Moeilijk is dat niet hoor. Kijk hier bijvoorbeeld eens: http://www.handleidinghtml.nl/

Wat leer ik veel van jullie

Ik heb idd wat kennis tot me genomen van htlm code
en idd buffy er klopt heleboel niet
De site werkt wel De plaatjes staan nu allemaal in gif en dat scheelt ook al qua snelheid van het laden

Of ik nu nog iets met de bron ga doen weet ik niet, want na maanden werken ben ik het beetje zat

Groetjes Krijnie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan