Website laad niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockweiler

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
50
Hallo,

Als ik op het www surf en van website naar website surf, dan pakt hij de volgende website wel, maar het duurt ongeveer 3 seconden voor deze in beeld komt... net alsof deze even blijft hangen, wat kan dit zijn?

Ik draai trouwens met windows xp

gr. rockweiler
 
Kun je nog iets met systeemherstel in XP. dat zou ik dan als 1e proberen.
Is dat alleen met Internet Explorer. Gebruik eens een andere browser, Firefox of google chrome. Hoe gaat dat dan.

Anders IE opnieuw innstellen.
 
Ja dat kan ik natuurlijk proberen, maar weet niet hoelang dat allemaal terug gaat.
Ik ga het iig proberen...
Bedankt alvast, U hoort nog!

gr. Rockweiler
 
Heb idd systeemherstel gedaan naar maart 2012 toen de pc nog goed liep, maar helaas dit
had niet het beoogde resultaat!
Heeft iemand nog een ander idee?

mvg Rockweiler
 
Hallo, heb je mijn bericht in #2, IE opnieuw instellen al geprobeerd
 
Hallo Rockweiler. Deze even lezen. http://support.microsoft.com/kb/923737/nl#showme

En dan onder het kopje. INTERNET EXPLORER HANDMATIG OPNIEUW INSTELLEN. voor XP.

Groet Manamana. ;)

P.S. Het is niet gezegd dat dit jou probleem oplost, maar proberen kun je het altijd. En de vertraging van 3 seconden is niet zo heel veel. Het ligt ook vaak aan de snelheid van je computer, afhankelijk van welke verbinding (kabel) (en of Router) en provider die je hebt.
 
Hallo manamana, ik ben net gewisseld van provider, en dezelfde kalchten gehouden, dus daar ligt het iig niet aan.
Zal je tip opvolgen en zal het even proberen.

Deze laptop is van 2006, dus al een wat ouder type... merk wel dat hij af en toe hard moet werken om het allemaal
voor elkaar te boksen, maar 1024 intern (da`s voor huidige begrippen weinig toch?)

Maar goed U hoort van mij!

bvd Rockweiler
 
Oh, oke. Je zou nog eens ccleaner kunnen proberen. Hier een complete handleiding. Als je die volgt dan zal de snelheid van je computer beslist toenemen. Of heb je die al een keer gebruikt. Werk zoals staat aangegeven. Ik denk dat je merkt dat er een hele hoop rommel op staat waarvan je het bestaan niet eens wist. Ook hier geldt maak eerst een backup. Onerin staat een stukje over ervaren gebruikers. Als je niet weet hoe dat moet dan niet doen natuurlijk. Succes. klik hier

En inderdaad een oudje.
 
Nee ccleaner al gebruikt, helpt ook niet helaas... dit pctje is al 6 jaar oud, dus denk dat ik maar een nieuwe ga aanschaffen!
Iedereen bedankt voor het helpen oplossen!!!
 
Nou ja, nieuw dat is natuurlijk altijd beter met jouw oudje, maar ik heb nog enkele hulpmiddeltjes gevonden welllicht kun je nog een keer proberen.

Klik.

Nou ja ik hoop het dan voor je dat je er iets mee kunt. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan