Website laad niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomasb

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2013
Beste Helpmij'ers,

Ik heb een website, werkt helemaal, behalve in Chrome. Op zowel mobiel als desktop laad de site niet en zegt Chrome: "Helaas. Er is iets misgegaan tijdens het laden van de pagina" In Firefox, IE, Safari en Opera doet mn site het wel. Weet iemand een oplossing?

mvg thomasb

Laatst bewerkt:
En om welke site gaat het?
Is er misschien veel flash of java content aanwezig op de pagina?

Om welke website gaat het? Wellicht probeert u een interne website te bereiken?
Met de huidige opmerking kunnen wij niks...

Heeft u de hoofdpagina wel index.html of index.php genoemd?

Heeft u een domein naam gekocht, en het dns doorverwezen naar de juiste file server?
(houd er rekening mee dat het ca. 24 uur kan duren voor de DNS gegevens ook bij de provider bekend zijn)

Ja, ik heb alles gedaan wat jullie zeggen. In alle browsers doet de site het, behalve in Chrome, zowel desktop als mobiel. De url naar de website is: www.thomasbeukema.tk . Er is ook geen Java/Flash aanwezig,de site is gemaakt in HTML/CSS/JQuery/JavaScript. En de DNS en domeinnaam lijken me ook wel goed te zitten, aangezien de website het wel doet in andere browsers. Het gekke is, de website titel wordt wel ingeladen in chrome, maar de pagina zelf niet.

Kan het zijn dat er spaties zitten in je pagina namen/files?
Bij mij werkt ie trouwens ook niet in Chrome hoor.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Ik zie dat je de url inkort, of in ieder geval de extensie weglaat. Wellicht dat daar iets fout gaat? Neem aan dat je dat met .htaccess doet? Controleer even of dit correct werkt, zo niet plaatst deze dan even ;-)

Ik zie dat je de url inkort
het is een .TK'tje, maar zover ik weet verwijzen die alleen maar door, dus wat is je echte website (of in ieder geval het echte adres?)
ik heb zelf ook een .tk gehad maar toen leek het alsof de site gekopieeerd werd.... (als je snapt wat ik bedoel)
mvg BigWindow

Hij bedoelt de gratis domein naam service van http://dot.tk/ een .tk domein is dus wel degelijk gratis te registreren.

anyway werkt je website inmiddels al?

Hi, misschien in je css -webkit stuff die wel goed werkt in Safari en niet goed in Chrome.
Maak van deze regels een comment /*....*/ en kijk of het werkt?

Suc6 met het debuggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan