Website laat niet volledig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorizzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Hallo,

Ik heb een probleem: De laatste tijd komt het voor dat op mijn pc sommige websites niet volledig geladen worden, en dat ik daardoor soms niet meer verder kan. (bijvoorbeeld internetbankieren, of ns-reisplanner.)
Ik heb mijn firewall / virusscanner tijdelijk uitgeschakeld, maar dit hielp niks.
Ik heb bepaalde websites toegevoegd aan vertrouwde webpagina's, maar ook dan opent hij deze niet correct.

Ik heb java geinstalleerd (en gecontroleerd, deze werkt prima)
Ik heb net framework van microsoft geinstalleerd.
En als laatste heb ik internet explorer 7 geinstalleerd.
Na de installatie van internet explorer heb ik de pc opnieuw opgestart, vervolgens de website van NS aangeklikt en deze werd toen wel helemaal geladen. Toen heb ik geprobeerd om internetbankieren te openen, alleen de webpagina laadt wederom niet volledig, hij blijft (net zoals bij alle andere gevallen) haken bij bezig met openen / laden of downloaden van 1 afbeelding resterend. De rest van de website staat wel weergegeven. Toen ik merkte dat het internetbankieren (rabo-site) nog steeds niet correct werkte ben ik teruggegaan naar de NS site, en deze werd ook niet meer geladen, hij blijft weer hangen bij 1 afbeelding resterend, terwijl deze het 3 minuten geleden nog deed.

Is er iemand die mij bij dit probleem zou kunnen helpen? B.v.d.
Gr. Joris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan