goedlichtJoost
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mrt 2012
Beste allemaal,
Ik zoek iemand die een simpele site kan maken voor Pieter Braun (meerkamper bij de atletiek unie).
Ik ben zelf bezig geweest met dreamviewer, en met Wordpress. maar ik heb zelf te weinig kennis en vooral tijd(!) om dit op te zetten.
Het moet een simpele website zijn met prestaties, nieuws, agenda en eventueel een fimpje of foto.
Maar vooral het belangrijkste moet zijn dat een leek (of iemand met weinig kennis van websites maken) hier dingen in kan aanpassen. bijvoorbeeld een prestatie wijzigen of een agenda/nieuwsitem toevoegen.
Graag hoor ik of iemand interesse heeft om mij hiermee te helpen.
Eventueel tegen vergoeding of sponsor activiteiten.
(website locatie en hosting is al aanwezig www.pieterbraun.com)
Alle hulp en info is welkom. direct e-mailen mag: *KNIP*
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Joost
Ik zoek iemand die een simpele site kan maken voor Pieter Braun (meerkamper bij de atletiek unie).
Ik ben zelf bezig geweest met dreamviewer, en met Wordpress. maar ik heb zelf te weinig kennis en vooral tijd(!) om dit op te zetten.
Het moet een simpele website zijn met prestaties, nieuws, agenda en eventueel een fimpje of foto.
Maar vooral het belangrijkste moet zijn dat een leek (of iemand met weinig kennis van websites maken) hier dingen in kan aanpassen. bijvoorbeeld een prestatie wijzigen of een agenda/nieuwsitem toevoegen.
Graag hoor ik of iemand interesse heeft om mij hiermee te helpen.
Eventueel tegen vergoeding of sponsor activiteiten.
(website locatie en hosting is al aanwezig www.pieterbraun.com)
Alle hulp en info is welkom. direct e-mailen mag: *KNIP*
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,
Joost
Laatst bewerkt door een moderator: