Website laten maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

goedlichtJoost

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Beste allemaal,

Ik zoek iemand die een simpele site kan maken voor Pieter Braun (meerkamper bij de atletiek unie).
Ik ben zelf bezig geweest met dreamviewer, en met Wordpress. maar ik heb zelf te weinig kennis en vooral tijd(!) om dit op te zetten.
Het moet een simpele website zijn met prestaties, nieuws, agenda en eventueel een fimpje of foto.
Maar vooral het belangrijkste moet zijn dat een leek (of iemand met weinig kennis van websites maken) hier dingen in kan aanpassen. bijvoorbeeld een prestatie wijzigen of een agenda/nieuwsitem toevoegen.

Graag hoor ik of iemand interesse heeft om mij hiermee te helpen.
Eventueel tegen vergoeding of sponsor activiteiten.
(website locatie en hosting is al aanwezig www.pieterbraun.com)

Alle hulp en info is welkom. direct e-mailen mag: *KNIP*

Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten,

Joost

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Joost,
Wanneer moet de website af zijn?
Ik heb wel tijd om deze te maken, maar dat is na mijn eindexamen in Mei begin Juni.
Groet,
Tim

Beste Tim,

De website moet eigenlijk z0 snel mogelijk gemaakt worden, ik denk hier meer aan weken dan maanden. Hoe sneller hoe beter :D Maarja dat wil iedereen natuurlijk
Gr
Joost

E-mail adres verwijderd, helpen doen we zoveel mogelijk via het forum. Zo hebben andere er ook nog wat aan.

Hoi Joost,

Ik kan denk ik wel wat voor je regelen.
Voeg me even toe op Skype: stein155.

Mvg,
Stein

Beste Stein,

Hartelijk dank voor het aanbod. Ik zal je zeker toevoegen. ik kan echter enkel skypen in het weekend of savonds.
Is het misschien mogelijk om via de mail al iets door te spreken?

mvg Joost

Hoi Joost,

Natuurlijk!
Stuur je ideeën naar: stein5363@gmail.com.

Mvg,
Stein

Haal je email adres weg:

E-mail adres verwijderen, helpen doen we zoveel mogelijk via het forum. Zo hebben andere er ook nog wat aan.

ps. lees onze nieuwsbrief maar,daar heb ik precies verteld hoe je een website met Wordpress kan maken. En anders kan ik wel helpen.
Alleen het zo snel mogelijk houd mij tegen.............dat geheu altijd van mensen..........iemand moet wel tijd hebben plus, je wist mss zelf ook wel eerder dat de website gemaakt moest worden. toch?

Laatst bewerkt:
Snel een website opleveren kan best, webdesign bureaus zat. Maar dat in combinatie met Eventueel tegen vergoeding of sponsor activiteiten gaat meestal niet lukken (ik ga er van uit dat je geen honderden euro's budget beschikbaar hebt als ik dat lees).

Wordpress is overigens uitermate geschikt gezien je wensen.

Beste Stein,
Ik zal vanavond zo veel mogelijk informatie naar je toe sturen.

Beste Femke,
Natuurlijk weet ik al een hele tijd dat er een website moet komen. Ik heb ook al een volledige website gemaakt in dreamweaver. Ook heb ik al een start gemaakt met wordpress. Alle foto's, menustructuur, teksten, kleuren en ideeën zijn gewoon aanwezig.
Dreamweaver was echter te ingewikkeld (heb ik met iemand anders gemaakt) en helemaal niet handig om aan te passen (om bijvoorbeeld een agenda punt te schrappen of een nieuwsbericht te plaatsen).

Wordpress lijkt mij inderdaad uitermate hiervoor geschikt. en ik denk dat met een beetje tijd mij dit ook wel zal lukken. Maar aangezien ik totaal geen tijd heb, en dan vooral met veel gestuntel iets "amateuristisch" in elkaar zet. vroeg ik me af of iemand mij hierbij kon helpen.

Zoals ik al zeg is alles aanwezig, kan ik precies uitleggen wat er gewenst is, hoeft er niets meer getypt of bedacht te worden. het is enkel "bij elkaar zetten en werkend maken".

@ bobdewebbouwer
Het klopt inderdaad dat ik absoluut geen honderden euro's in mijn budget heb zitten. Ik ben niet op de hoogte van de geldende tarieven, maar gezien het feit dat dit in mijn ogen een zéér simpele website moet worden. waarbij een webdesignbureau weinig tot niets hoeft te designen...weet ik ook niet of ik wel honderden euro's nodig heb?

Op dit moment is al het budget voor deze atleet gegenereerd uit een "sponsor nieuwsbrief" waar mensen zich voor een klein bedrag kunnen abonneren, en daarin maandelijks de progressie en verhalen te lezen krijgen van een jongen die hard opweg is naar de olympische spelen van 2016. Misschien wil iemand wel wat reclame op de website hebben bijvoorbeeld? of een melding of verhaal in de nieuwsbrief?

Zoals ik al zeg, alle hulp is welkom en het is niet mijn bedoeling om van iemand te profiteren of iets dergelijks.

Met vriendelijke groeten,

Joost

Hi Joost,

Er zijn ook vast wel mensen die je gratis (of voor heel weinig) kunnen helpen, maar dat zijn meestal mensen die het als hobby doen en dus niet heel veel tijd hebben. Post anders je vraag ook eens op sitedeals.nl, daar zitten heel veel goedkope webdesigners.

Succes!

Webplans.nl

beste joost als je naar *KNIP*gaat kan je zien dat ze je al een website geven vanaf €150,- ! met gegarandeerd kwaliteit en klanttevredenheid.
je hoeft ze alleen maar een email te sturen of ff te bellen om te zeggen wat je allemaal op je website wilt hebben.
hopelijk heb ik je een beetje geholpen :)

Laatst bewerkt door een moderator:
@Nizaris,
welkom op Helpmij.nl.:)
Ik heb de link verwijderd, er mag niet zomaar reclame gemaakt worden. Gezien je deze elk van jou berichten plaatst, is het puur om reclame voor die site te maken.

Misschien zou ik je ook wel kunnen helpen je kan mijn contact gegevens vinden op mijn profiel. (even op mijn naam klikken).

Hallo Allemaal, hartelijk dank voor de aanbiedingen,
Ik ben in zee gegaan met Stein100, en dit gaat voorlopig naar behoren!
Ik zal de status op opgelost zetten.

mvg
Joost

Ik wil het ook wel voor je doen! Ik heb 2 weken vakantie en ik ben de goedkoopste van heel NL (Eventueel ook op Sponsorbasis) zie www.huta-design.nl voor meer informatie en contactgegevens.

Hoor graag van u!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan