Website maken Button door linken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleepy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
aanmeldformulier verzenden

Hallo,

Op het moment heb ik een site gemaakt met behulp van freewebs.:o

Maar mijn vraag is hoe ik dit kan doorlinken:

clanjk8.jpg

Zo als je kan zien kan je dingen selecteeren maar wat ik dan eigelijk wil is als ik op "Send" druk dat hij al die informatie send die je kan selecteren en invullen.

Maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen is daar een HTML Code voor?
hoop dat iemand mij snel kan verder helpen.

Groetjes Rick.

Laatst bewerkt:
Helaas, dat gaat je niet lukken in HTML. Daarvoor moet je eens naar een server-side scripttaal als PHP of ASP gaan kijken.

Oke ik ben daar niet zo ervaren mee kan je me mischien links geven? :)

less hoe maak ik dat nou weer daar heb ik de code gepost
hij werkt echt alleen moet je de dingen je wachtwoord enzo veranderen in de dingen die jij wil vragen

Het werkt niet, als ik dan op verzendne druk krijg ik een pupup van een e-mail programmatje waardoor ik een e-mail kan senden dat gaat het zelfde als je het met outlook etc moet doen...

En freewebs ondersteund volgens mij geen PHP en Dat andere ook niet ASP d8 ik ( weet niet of het ASP heet:o)

Hoop dat iemand mij verder kan helpen of andere mogelijk heden kan aanbieden.

weet ik van die popup maar je kan dat nu nog beter gebruiken en als je een beter host hebt gevonden weet je de andere manieren wel

Nee, Sjoerd, dat werkt niet.

@Topicstarter: is het niet het overwegen waard om betaalde host te nemen? Dan heb je gewoon een .nl-domeinnaam, geen reclame, een hoop ruimte, PHP-ondersteuning, etc. Kost 10 (!!) euro per jaar, heb je nooit meer gezeur omdat iets niet kan omdat je host het niet toestaat. (Normaliter dan.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan