Website maken maar welke server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis007

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Hey,

Ik heb in het verleden wel een website gemaakt. In het begin deed ik dat met programma's zoals Websitemaker, Come2me..al die kinderprogramma's...
Later ben ik over gegaan op Everyoneweb, beviel me niet door de wachttijd en toen kwam ik op Freewebs: Een prima gratis site waar geen HTMl hoeft gebruikt te worden.

Nu zoek ik een GRATIS site waarbij geen HTMl hoeft gebruikt te worden, want ik ben nog maar een 'kind' en wil een gratis website met wat meer design mogelijkheden hebben ;)

Ik geloof dat HTML en mogelijkheden redelijk met elkaar verbonden zijn :P

Ik weet niet hoe 'kinderlijk' je jezelf ziet, maar zo lastig is het niet te leren, denk ik... zeker niet als je Dreamweaver of Frontpage gebruikt; dan kun je zonder al teveel HTML kennis toch mooie dingen in elkaar zetten.

Als je gebonden bent aan de templates die een site aanbiedt; kun je ook nooit meer doen dan die templates mogelijk maken.

Ik geloof dat HTML en mogelijkheden redelijk met elkaar verbonden zijn :P

Ik weet niet hoe 'kinderlijk' je jezelf ziet, maar zo lastig is het niet te leren, denk ik... zeker niet als je Dreamweaver of Frontpage gebruikt; dan kun je zonder al teveel HTML kennis toch mooie dingen in elkaar zetten.

Als je gebonden bent aan de templates die een site aanbiedt; kun je ook nooit meer doen dan die templates mogelijk maken.

Jah HTML wil ik nog wel eens leren in een later stadium, nu wegens studie enz heb ik daar weinig behoefte/tijd aan ;)
Weet je dan misschien een provider of hoe je dat ook noemt die ong. gelijk is aan Freewebs ?

Ik zou graag namelijk ook een menu aan de linkerkant willen, maar ook enkele paginas van het menu aan de rechterkant ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan