website maken met tabellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
ik wil wel een website maken in tabellen, hoor dat dat beter is ofzo, hier heb ik geen ervaring mee.

Wie kan mij hier iets meer over vertellen?

2e vraag, hoe krijg ik die fotoalbum die je met photoshop kunt maken in de tabellen?

nou lekker helpen doen jullie niet echt, ik maak ook mijn sites met tabellen. En een Iframe.

www.deverandering.tk bestaat uit tabellen en frames

het is geen moeilijke opgebouwde pagina maar dat was ook juist niet de bedoeling

Geplaatst door peter vazed
Kijk hier eens:
http://www.weballey.nl/
Da's een hele goeie, Peter.:thumb:
Op de tweede pagina lees ik al: "Om goed HTML te leren kun je beter alles zelf intikken. Heb je het eenmaal onder de knie, dan kun je altijd nog overschakelen naar een speciale HTML editor."
Dat roep ik hier op Helpmij dus ook ongeveer drie keer per week als er weer eens iemand vastloopt in Dreamweaver of FrontPage.:D
De uitleg is ook heel duidelijk.
En met dit soort illustraties blijven de heren ook bij de les.:D
Prima site.:thumb:
Die gaat in mijn favorieten.

Guus.

Laatst bewerkt:
Guus.
Da's mooi, maar ik denk niet dat Berehap ineens weet hoe hij een site met tabellen en frames moet maken als ie jouw site een keer gezien heeft.

Broncode? Kan je toch bekijken.

Rimsic

Op een site van mij kreeg ik een berichtje in het gastenboek, van een Ronald. Die wou graag weten hoe het met frames werkte. Voeg mij toe bij msn: rimsic@hotmail.com Dan kan ik het je uitleggen.

Geplaatst door Rimsic
nou lekker helpen doen jullie niet echt, ik maak ook mijn sites met tabellen. En een Iframe.

www.deverandering.tk bestaat uit tabellen en frames

het is geen moeilijke opgebouwde pagina maar dat was ook juist niet de bedoeling

Mooie kleurstelling met dat groen, alleen het is

fanatiekelingen

:cool:

haha sorry,

ik had neit dat stukje getypt :) vroeg aan iemand anders of hij wat wist. Maarja, ik denk dat verder niet iemand zich ergert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan