Website maken met Wordpress?

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulb152

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2013
Hallo,

Ik ben een website aan het maken met wordpress, maar heb eerlijk gezegd niet echt een goed idee hoe wordpress nou werkt. Ik zou graag een leuke thema willen hebben met een home pagina waar mijn nieuws op staat (een soort blog).
Dan zou ik graag een pagina willen hebben waar het foto album op staat. Daar moeten mensen de foto's van kunnen bekijken en van kunnen downloaden. Daarnaast moet ik ook een login systeem hebben met accounts die ik voor de mensen maak. Dus als mensen op de website komen dan moet er een login venster verschijnen waar je je eerst moet inloggen om de website te kunnen bekijken, als je bent ingelogt kun je de gebruik maken van de website, anders dus niet.

Ik weet dat het een lang verhaal is maar zou iemand mij een handje kunnen helpen hoe ik dat het beste kan doen?
Ik ben namelijk druk bezig met zoeken maar het lukt me niet echt :(

Hartstikke bedankt voor je medewerking!

ik weet niks van wordpress, maar wel van een ander programma op internet. het heet webs (http://www.webs.com) daar kun je in ieder geval een website maken. ik weet niet of dit het gene is wat je zoekt.

Mooie van Wordpress is dat het o.a. werkt met plug-ins. De zaken die jij wilt kun je vrijwel allemaal downloaden als plug-in. Kwestie van de bestanden naar de juiste map uploaden en de plug-in activeren in het admin paneel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan