Website maken van powerpoint presentatie.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pesu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pesu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Hallo,

Ik moet morgen een powerpoint presentatie inleveren voor school. Ik ben klaar met alles maar ik heb 1 probleem. Ik moet van de presentatie een website maken. Maar ik heb geen idee hoe.

Dit wordt gezegd:
BIJLAGE: Instructie PowerPoint Website maken

In het programma PowerPoint is het mogelijk om een website te maken. Je kunt dus zelf zorgen voor een mooie lay-out en dus ook voor buttons waarmee de gebruiker van je site zelf door jouw site heen kan wandelen.

In PowerPoint moet je iedere keer als je op een button klikt om naar een nieuwe pagina te gaan, zorgen voor een nieuwe dia. Met de button link je dus van dia1 door naar bijvoorbeeld dia2. Op dia2 is dan te zien wat je op dia1 met de button aankondigt.

Heb dus geen idee hoe dit moet. Iemand wel? Ik werk met powerpoint 2007.

alvast bedankt.

hoi

Ik weet niet precies wat je nu allemaal al hebt, maar je kunt het opslaan als webpagina.
Onder de office knop -> opslaan als -> andere indelingen -> hier kiezen voor webpagina

gr leon

bedankt tot nu toe.

Als ik dat doe krijg ik gewoon opslaan als en dan mijn documenten.

Dus als ik op andere indeling druk krijg ik gewoon mijn documenten.

ow, je kan scrollen, had ik niet in de gaten

Jullie horen het

in het laatste scherm dat je krijgt helemaal onderaan bij opslaan als: daar staat standaard ingevuld powerpoint presentatie . klik rechts op het "V" tje en helemaal naar beneden scrollen . Daar staat webpagina bij

gr leon

je hebt het al zie ik

Laatst bewerkt:
Ok, het opslaan is gelukt

maar als ik het open dan krijg ik, bestanden zullen niet goed kunnen worden weergeven. Wilt u doorgaan? Ja.

En dan is alleen de halve pagina vol. van de browser. de presentatie is wel te zien. Een filmpje die ik erin hebt werkt ook niet. Geen Youtube filmpje.

Zowel in Opera als IE heb ik dit. Kan dat anders?

de buttons werken ook niet...

Hoi Pesu

Ik heb verder geen ervaring met powerpoint website maken.
Helaas kan ik je hier niet meer verder helpen.
Misschien kun je door dingen aan te passen of weg te laten het wel werkend krijgen.
Is een kwestie van uit proberen.

gr leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan