Website maken zoiets als Marktplaats.nl HOE???

Status
Niet open voor verdere reacties.

basflash

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik wil graag een website maken met de zelfde bedoeling als marktplaats dat mensen hun producten er op kunnen verkopen. Ik zou zelf niet echt goed weten welk systeem ik daar voor nodig heb etc...

Wie o Wie geeft mij de gouden tip!?!;)

Gr Bas

Daarvoor heb je in ieder geval PHP & MySQL voor nodig.
Denk niet dat je dat zomaar 1,2,3 kan maken. Als je het snel zou willen is de enige manier denk ik zo'n script kopen en dat kost geloof ik wel een paar honderd (zo niet duizend) euro.
Er is tevens ook een kleine kans dat je net zo populair als markplaats wordt denk ik...
Hoop dat je zo genoeg informatie hebt. :thumb:

wat hij zei.

Als je trouwens wel zoiets wilt, maak ik het wel voor je - 1000 euro + 10% van alle winst die je maakt :p ;)

wat hij zei.

Als je trouwens wel zoiets wilt, maak ik het wel voor je - 1000 euro + 10% van alle winst die je maakt :p ;)

Ja maar ik ga nooit €1000 uitgeven daar aan en zeker geen 10% van de winst aan jouw :p

Kan je dat ook maken met adobe flash action script 3.0 of 2.0 of met Adobe Director??????

Kan je dat ook maken met adobe flash action script 3.0 of 2.0 of met Adobe Director??????

zover ik weet niet - als het je lukt, kan JIJ in ieder geval geld gaan verdienen :p

(zover ik weet kan je met AD alleen animeren en actionscript is geen losstaande script-taal (server side) en kan alleen in flash zitten.)

V.:thumb:

Webwinkel

Ik denk dat je beter een webwinkel kan beginnen. Daar verdien je denk ik meer mee!
Als je zo iets als marktplaats wil moet je het van de advertenties hebben. En dat levert je zeker in het begin niet veel op! Pas als je site goed bezocht word net zo als bijv. Martkplaats.nl ga je er pas echt wat aan verdiennen!
Als je opzoek bent naar gratis webwinkel software. Hier kan je het vinden:
http://www.gratissoftware.nu/gratis-webwinkel-software.php
Vergeet niet dat er regels voor webwinkel eigenaren die kan je hier vinden:
http://www.armande.net/regelgeving_internetshops.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan