website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bstraat

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2001
ik wil een website maken.
Ik kan hem niet met frontpage maken want de server ondersteunt dat niet.
Welke editor moet ik nu gebruiken?
Het moet ftp zijn

Het liefste een programma zoals frontpage dat je een site kan maken door gewoon dingen te plaatsen en dat die er zelf html van maakt

Je kan hem wel met Frontpage maken hoor. De server zal waarschijnlijk geen Frontpage extenties ondersteunen. Frontpage extenties

Onzin. Je server ondersteund de extra Frontpage opties niet. Je kan gewoon je site in Frontpage maken. Maar de extra opties (formulieren, bezoekerstellers (vooral de dingen waarbij gegevens opgeslagen moeten worden)) werken niet :)..

probeer dreamweaver MX,

Een heel fijn grafisch programma..... werkt goed samen met flash.... Als je een boek met cd erbij koopt (bol.com)
dan krijg je bij het boek een probeerversie van Dreamweaver MW en Flash MX en Fireworks MX vervolgens een paar serials opzoeken een aan de slag

Suc6

Geplaatst door M©power
probeer dreamweaver MX,

Een heel fijn grafisch programma..... werkt goed samen met flash.... Als je een boek met cd erbij koopt (bol.com)
dan krijg je bij het boek een probeerversie van Dreamweaver MW en Flash MX en Fireworks MX vervolgens een paar serials opzoeken een aan de slag

Suc6

Aan hand van de berichten van bstraat denk ik dat hij nog een beginner is op het gebied van websites. Ik zou een beginner geen Dreamweaver aanraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan