website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Berichten
704
Hier een vraagje aan al de andere websitebuilders.
Ik ben nu al zo een viertal jaar de webmaster van de site van ons jeugdhuis, en ik dacht zo bij mezelf " het is eens tijd om van design te veranderen".
En dit is nu juist het moeilijkste, hoe maak ik een degelijk design werk ik met frames of telkens verschillende paginas.
Wie kan mij helpen met enkele nuttige tips en/of sites.
Alvast bedankt

www.jh-ypsilon.be
 
Allereerst zou ik ervoor zorgen dat je site het doet :p. Op moment van schrijven kreeg ik 404 iig....

Om ff terug te gaan: een website designen is een kunst, een vak. Ik vermoed dat jij (en velen met jou) de eerste stappen met Frontpage hebben gedaan. Opzich niets mis mee maar leuker was geweest als ze ook zelf eens wat hadden gedaan ipv alles voor hen te laten doen.

op http://html.pagina.nl zijn goede links naar sites met handleidingen HTML te vinden. Probeer je er een beetje wegwijs mee te maken het zal je goed doen later.

Schaf aan of download een probeerversie van Macromedia DreamWeaver (MX) op www.macromedia.com. Gratis uit te proberen, daarna vrij prijzig. Maar er zijn vele wegen naar Rome (hint hint :D).....

HTML is eerst voldoende denk ik. Over je vraag frames of iets anders: no matter what you do, don't do frames. Geeft een hoop ellende. Tabellen zijn ideaal. Geen paniek, dit leer je allemaal in de cursussen en/of handleidingen nog wel.

PS: huur of koop een goed boek over HTML. De bieb staat er vol van en ook bol.com heeft er aardig wat in hun magazijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan