Website maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter han2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Ik wil graag een website maken waarop de stamboom van mijn familie te zien is. Voor de stamboom heb ik al een programma gedownload ( Brothers Keeper ). Nu wil ik deze gegevens op een website zetten, maar ik ben echt een leek ! Heb inmiddels een eigen homepage aangevraagd ( weet eigenlijk niet eens of deze gebruikt kan worden als een website ). Ik heb via google al wat gezocht en kwam terecht op de volgende site : http://www.anneveldt.com/gen/
Hierin staat beschreven dat ik e.e.a. moet installeren. Heb gekozen voor de volgende programma's : Brothers Keeper, Ged2Web, First Page 2006 en Smart FTP Client. In welke volgorde moet ik nu gaan werken ? Wie wil de moeite nemen mij een beetje op weg te helpen ?

Snap je vraag niet, je gaat gewoon verder met de stappen

bron:

Stap 1: Ga naar het Software menu en download een programma. Test er verschillende en kies degene die het beste bevalt. Ikzelf gebruik Brother's Keeper.
Stap 2: Ga naar het Gedcom menu en kies vervolgens een programma.
Stap 3: Ga naar het Homepage maken menu.
Stap 4: Ga naar het Homepage uploaden menu.
Stap 5: Als alles goed is gegaan heeft U nu een homepage van Uw familienaam op Internet staan. Deze homepage gaan we aanmelden bij de zoekprogramma's. Ga naar Google (Druk op hyperlink) na het invullen van enkele gegevens, bent u aangemeld bij een van de grootste databases..
Stap 6: Ga naar Diverse programma's menu indien U Uw homepage wilt verfraaien.
Stap 7: Ga naar Grafische plaatjes menu indien U Uw homepage wilt voorzien van plaatjes

Sorry voor de late reactie : ik was even met andere dingen bezig. Heb nog eens op mijn gemak alles bekeken en snap inderdaad niet wat me bezield heeft deze vraag te stellen.
De stappen staan duidelijk beschreven. Met een beetje goede wil ( en veel vrije tijd ) moet het me lukken hier iets van te maken. Bedankt voor jullie reactie en nogmaals sorry voor deze overbodige vraag !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan