Website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin055

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
Een oom, die zelfstandig vrachtwagenchauffuer is, vroeg mij of ik voor hem een website kan maken, in het verleden wel is een hobby site gemaakt( een simpele .tk site) , maar een professionele site, nee dat nog niet.
Op de site moeten enkele foto's en wat tekst komen en natuurlijk een (enigszins) professionele uitstraling hebben.
Nou kwam ik al enkele zogenaamde online sitebuilders tegen, waarbij je een standaard ontwerp hebt als basis voor je site, en dat lijkt mij wel wat.(want ben niet het grootste computerwonder)

Is dat wat en welke adviseren jullie mij om te gebruiken, zelf leek me dit wel wat(ook de prijs): http://hosting.watsnel.nl/webhosting.php

Tips zijn altijd welkom!

BVD

Tip: ga naar www.hosting2go.nl.. dat is 24 euro per jaar.. maar dan heb je wel een Application Pack. dan staat bijv. Joomla in de lijst.. en dan installeer je die.. en dan heb je je eigen website

veel succes!:thumb:

Zelf zit ik nu al jaren bij http://www.webreus.nl.

Kost je rond de 17 euro per jaar incl domeinnaam en diverse applicaties die je via een Plesk beheer tool eenvoudig kunt installeren. Support is goed en reageren snel op email.

Maar is het op deze sites wel mogelijk om zelf een banner te maken?
Want wat ik nu vaak tegenkom is dat je een standaard foto als banner hebt die je niet kan veranderen.
Wat ik graag wil is dat je zelf een foto en tekst kan gebruiken als banner, of als het niet anders kan alleen tekst en dan zonder foto.

bvd

Waarschijnlijk doel je op het feit dat gratis hosters standaard een banner plaatsen.

Als je kiest voor een betaalde hosting dan heb je alle vrijheid en kun je de site maken zoals jij wilt althans die ervaring heb ik met de hoster in mijn vorige reactie maar dit is volgens mij overal zo. Er komt totaal geen reclame op je site. Je maakt de site met de applicatie die jij wenst en upload deze naar je website. Zoals jij hem gemaakt hebt komt hij naar voren. Als je een banner wilt dan kun je die zelf aanmaken en plaatsen.

Als je kiest voor een gratis hoster dan krijg je meestal te maken met een banner of popup melding. Zij verdienen door advertenties waardoor jij gatis kan hosten. Je bent dan vaak wel veel beperkter en zoals je kunt zien hoef je het voor de kosten niet te laten.

Laatst bewerkt:
Gratis website hebben ALTIJD banners die je niet kan verwijderen inderdaad.
maar betaalde webhost's hebben dat niet.. anders zouden de webhosters geen klanten meer hebben volgens mij

In ieder geval bedankt voor jullie reacties:thumb: .

Ik bedoelde niet de reclame banners, maar de banner die je bij de sitebuilder kan kiezen.
Daar heb je een standaard foto in, die je niet bij elke sitebuilder kan veranderen, echter is het probleem nu opgelost en komt de site begin volgende week online!

Overigens is de keus gevallen op het EasyWeb pakket van Strato.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan